Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 URZĄD MIASTA OPOLA
Dane podstawowe
Przedmiot działalności
Organizacja Urzędu
Spis telefonów Urzędu Miasta
Struktura Urzędu Miasta Opola - Dane teleadresowe
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki podległe
Wydział Kontroli Wewnętrznej
Analiza dot. skarg i wniosków
Biuro Urbanistyczne
ISPA
Miejski Rzecznik Konsumentów
Wydział Inwestycji Miejskich
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Komunikacji
 ORGANY WŁADZY
Prezydent Miasta
Rada Miasta
 PRAWO
Uchwały
Protokoły Rady Miasta Opola
Budżet
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Rejestry aktów prawa miejscowego
Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie
 WYBORY
Samorząd terytorialny - 2006
Parlament Europejski - 2009
Samorząd terytorialny - 2010
Sejm i Senat RP - 2011
Parlament Europejski 2014
 INNE
Spółki prawa handlowego
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Instrukcja obsługi biuletynu
Redakcja Biuletynu
Oświadczenia majątkowe
Inicjatywa uchwałodawcza
System informacji o środowisku
Oceny jednostek miejskich
Ogłoszenia o wolnych etatach w Urzędzie Miasta
Zawiadomienia
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organizacje pozarządowe
Rejestry
Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
Dialog techniczny
Dostęp do Informacji Publicznej
Strategia rozwoju Opola w latach 2012-2020
Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Opolskiej
 Informacje
Zarządzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

ZARZĄDZENIE NR OR.I-0151-310/2005

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

z dnia 21 czerwca 2005 r.


w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Termomodernizacja budynku w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 21 w Opolu ul. Sienkiewicza 6.

Na podstawie art. 18 ust.2, art.19 ust.1, art.20 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z dnia 9 lutego 2004 r. Nr 19, poz. 177) postanawiam:

§ 1

Powierzyć przygotowanie i przeprowadzenie ww. postępowania komisji przetargowej w składzie:



1. Jerzy Przygrodzki - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich Naczelnik Wydziału Przewodniczący Komisji Przetargowej

2. Andrzej Jedynakiewicz - Przedstawiciel Wydziału Oświaty – Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych – Kierownik Referatu Zastępca Przewodniczącego Komisji Przetargowej

3. Bogusława Jezierska - Przedstawiciel Wydziału Oświaty – Referatu Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych – Inspektor Członek Komisji Przetargowej

4. Joanna Szurgut - Przedstawiciel Wydziału Inwestycji Miejskich Referatu Przetargów i Zamówień Publicznych Sekretarz Komisji Przetargowej



§ 2


Realizację zarządzenia powierza się Wydziałowi Inwestycji Miejskich-Referatowi Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Wydziałowi Oświaty Referatowi Inwestycji Remontów i Eksploatacji Obiektów Oświatowych.

§ 3


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Z up. Prezydenta Miasta
Arkadiusz Karbowiak
Z-ca Prezydenta Miasta



Ilość odwiedzin: 697
Nazwa dokumentu: z dnia 21 czerwca 2005 r.
Skrócony opis: w sprawie powołania komisji przetargowej na zadanie pn. Termomodernizacja budynku w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 21 w Opolu ul. Sienkiewicza 6.
Podmiot udostępniający: Wydział Inwestycji Miejskich
Osoba, która wprowadzała dane: Grzegorz Marcjasz
Data wytworzenia informacji: 2005-06-21 12:04:36
Data udostępnienia informacji: 2005-06-21 12:04:36
Data ostatniej aktualizacji: 2005-06-27 14:41:33

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...