Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 ORGANY WŁADZY
Prezydent Miasta
Rada Miasta
 URZĄD MIASTA OPOLA
Dane podstawowe
Przedmiot działalności
Organizacja Urzędu
Spis telefonów Urzędu Miasta
Struktura Urzędu Miasta Opola - Dane teleadresowe
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki podległe
Wydział Kontroli Wewnętrznej
Analiza dot. skarg i wniosków
Biuro Urbanistyczne - Planowanie Przestrzenne
ISPA
Miejski Rzecznik Konsumentów
Wydział Inwestycji Miejskich
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Komunikacji
 PRAWO
Uchwały
Protokoły Rady Miasta Opola
Budżet
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Rejestry aktów prawa miejscowego
Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie
 WYBORY
Samorząd terytorialny - 2006
Parlament Europejski - 2009
Samorząd terytorialny - 2010
Sejm i Senat RP - 2011
Parlament Europejski 2014
Samorząd terytorialny - 2014
 INNE
Spółki prawa handlowego
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Instrukcja obsługi biuletynu
Redakcja Biuletynu
Oświadczenia majątkowe
Inicjatywa uchwałodawcza
System informacji o środowisku
Oceny jednostek miejskich
Ogłoszenia o wolnych etatach w Urzędzie Miasta
Zawiadomienia
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organizacje pozarządowe
Rejestry
Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
Dialog techniczny
Dostęp do Informacji Publicznej
Strategia rozwoju Opola w latach 2012-2020
Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2014r.
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2014r.
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2013 R.
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Ogród Zoologiczny w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Młodzieżowy Dom Kultury
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - ogłoszenie nieaktualne
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Przedszkole Publiczne Nr 55
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
       Przedszkole Publiczne Nr 44
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
       Przedszkole Publiczne Specjalne Nr 53
       Przedszkole Publiczne Nr 46
       Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
       Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
       Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
    ARCHIWUM NABORÓW
    Ogród Zoologiczny w Opolu
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2013 R.
    Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Opolskiej
 Informacje
Zarządzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

 

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 PODINSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACJI PROMOCJI I MARKETINGU

 

 

1.   Wymagania niezbędne

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a)   obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)   wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, wychowanie fizyczne, sport, turystyka i rekreacja, public relations, administracja

Kserokopia dyplomu

f)    staż pracy: minimum 2 lata , lub co najmniej 2 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS

g)   udokumentowane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, lub zaświadczenia potwierdzającego uzyskane kwalifikacje

h)   prawo jazdy kat. B oraz sprawne prowadzenie samochodów osobowych

Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   znajomość przepisów z zakresu:

·  finansów publicznych

·  ustawy o sporcie

·  ustawy o samorządzie gminnym.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

b)   znajomość struktury oraz statutu MOSiR w Opolu

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c)   biegła umiejętność obsługi komputera w tym systemu operacyjnego Windows
i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office oraz mile widziana znajomość obsługi programów graficznych
COREL, COREL PaintShop Pro, Photoshop

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

d)   odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)   zainteresowanie sportem, rekreacją
i turystyką, kreatywność, innowacyjność, chęć podejmowania nowych wyzwań, umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej, odporność na stres, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność
i wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania
i organizacji projektów, dokładność oraz doskonała organizacja pracy, znajomość specyfiki procesów sprzedaży i marketingu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,    

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.     Prowadzenie, eksploatacja i obsługa urządzeń i pojazdów znajdująca się na wyposażeniu działu OPiM.

2.  Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo- księgowemu danych wyjściowych dotyczących imprez do projektowania planów finansowych MOSiR.

3.     Sporządzanie umów reklamy i sponsoringowych dla obiektów podległych MOSiR oraz ich ewidencjonowanie.

4.      Inicjowanie, przygotowywanie i realizacja imprez sportowych oraz rekreacyjnych organizowanych przez MOSiR zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym:

a)         pozyskiwanie sponsorów imprez organizowanych lub współorganizowanych przez MOSIR,

b)         zakup i przygotowanie sprzętu niezbędnego do organizacji imprez oraz zakup i rozliczenie
z księgowością nagród przeznaczonych na organizację imprez,

c)         organizacja zabezpieczenia obsługi sędziowskiej, medycznej, a także zabezpieczenie
i  powiadamianie służb porządkowych,

d)         sporządzanie dokumentacji fotograficznej, filmowej oraz papierowej z przeprowadzonych imprez.

5.         Pozyskiwanie reklamodawców oraz sporządzanie umów barterowych, reklamowych, sponsoringowych itp.

6.         Inicjowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych działalności MOSiR.

7.         Dokonywanie obciążeń za użytkowanie powierzchni administrowanej przez MOSiR.

8.         Inicjowanie i podejmowanie zadań na rzecz rozwoju strategii działalności sportowo-rekreacyjnej MOSiR.

a)         przygotowanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji dofinansowanych ze środków pozabudżetowych  w tym funduszy Unii Europejskiej.

b)         wdrażanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji MOSiR.

9.         Współpraca z obiektami MOSiR w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek akt
i przygotowania akt do przekazania ich do archiwum MOSiR w terminie przewidzianym
w instrukcji kancelaryjnej MOSiR.

10.       Prowadzenie korespondencji OPiM.

11.       Przestrzeganie dyscypliny pracy, a w szczególności przepisów BHP i p. poż. obowiązującego regulaminu pracy.

12.       Wykonywanie wszelkich innych prac, nie  wynikających z ww. zakresu, a z aktualnych potrzeb związanych
z prawidłowym funkcjonowaniem Działu i Dyrekcji MOSiR.  

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w równoważnym systemie czasu pracy, w tym również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy i święta.

Praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami
i codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku i sprawności psychoruchowej.

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,01%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)          dokumenty wymienione powyżej,

b)         życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), wraz z podpisem,

c)            list motywacyjny,

d)       kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz w Dziale Administracyjno Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13,

e)           kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Organizacji Promocji i Marketingu w terminie do dnia  23 września 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

                                                                      Dyrektor

                                                                      Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

                                                                      dr Sławomir Kożuszko

Załączniki do pobrania: 2013-09-12 14:10:26 - Ogłoszenie o naborze - podinspektor (71.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2394
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze PODINSPEKTOR w dziale OPiM
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Anita Śrutwa
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2013-09-12 13:44:40
Data udostępnienia informacji: 2013-09-12 13:44:40
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-12 14:19:15

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...