Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików coockies na Twoim komputerze.
X
Wersja dla niedowidzących
  Miasto Opole
Choose language:       
Statystyki
Rejestr zmian
Mapa strony
Instrukcja biuletynu
Pliki do pobrania
  
 ORGANY WŁADZY
Prezydent Miasta
Rada Miasta
 PRAWO
Uchwały
Protokoły Rady Miasta Opola
Budżet
Zarządzenia
Podatki i opłaty lokalne
Rejestry aktów prawa miejscowego
Dzienniki Ustaw i Monitory Polskie
 WYBORY
Samorząd terytorialny - 2006
Parlament Europejski - 2009
Samorząd terytorialny - 2010
Sejm i Senat RP - 2011
Parlament Europejski 2014
Samorząd terytorialny - 2014
 URZĄD MIASTA OPOLA
Dane podstawowe
Przedmiot działalności
Organizacja Urzędu
Spis telefonów Urzędu Miasta
Struktura Urzędu Miasta Opola - Dane teleadresowe
Wydział Spraw Obywatelskich
Urząd Stanu Cywilnego
Jednostki podległe
Wydział Kontroli Wewnętrznej
Analiza dot. skarg i wniosków
Biuro Urbanistyczne - Planowanie Przestrzenne
ISPA
Miejski Rzecznik Konsumentów
Wydział Administracyjno - Gospodarczy
Wydział Komunikacji
Wydział Inwestycji Miejskich
 INNE
Spółki prawa handlowego
Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Instrukcja obsługi biuletynu
Redakcja Biuletynu
Oświadczenia majątkowe
Inicjatywa uchwałodawcza
System informacji o środowisku
Oceny jednostek miejskich
Ogłoszenia o wolnych etatach w Urzędzie Miasta
Zawiadomienia
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Organizacje pozarządowe
Rejestry
Zapytania ofertowe w ramach projektów dofinansowanych z UE
Dialog techniczny
Dostęp do Informacji Publicznej
Strategia rozwoju Opola w latach 2012-2020
Ogłoszenia o wolnych etatach w miejskich jednostkach organizacyjnych
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2014r.
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2014r.
    AKTUALNE OGŁOSZENIA 2013 R.
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Straż Miejska w Opolu
       Ogród Zoologiczny w Opolu
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Młodzieżowy Dom Kultury
       Publiczne Gimnazjum Nr 5
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu - ogłoszenie nieaktualne
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Przedszkole Publiczne Nr 55
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Centrum Wystawienniczo-Kongresowe w Opolu
       Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr I
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 15
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
       Przedszkole Publiczne Nr 44
       Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opolu
       Przedszkole Publiczne Specjalne Nr 53
       Przedszkole Publiczne Nr 46
       Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
       Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
       Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2
       Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Opolu
       Przedszkole Publiczne Integracyjne Nr 51
       Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 10
    ARCHIWUM NABORÓW
    Ogród Zoologiczny w Opolu
    WYNIKI KOŃCOWE NABORÓW 2013 R.
    Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
 Urzędy Centralne
Spis adresów
 OBWIESZCZENIE o przystąpieniu do opracowania Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Opolskiej
 Informacje
Zarządzenia
Przetargi
Ogłoszenia
Obwieszczenia
 Podział administracyjny kraju
 Urzędy pracy w Polsce
 Urzędy skarbowe w Polsce
A A A


 

 

MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 PODINSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACJI PROMOCJI I MARKETINGU

 

 

1.   Wymagania niezbędne

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a)   obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP *

Kserokopia dowodu osobistego

b)   pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c)   brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d)   nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e)   wykształcenie wyższe, preferowane: marketing, wychowanie fizyczne, sport, turystyka i rekreacja, public relations, administracja

Kserokopia dyplomu

f)    staż pracy: minimum 2 lata , lub co najmniej 2 lata prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

 

Zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej lub wypis
z KRS

g)   udokumentowane kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku

Kserokopia świadectwa pracy i/lub zaświadczenie
o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy, lub zaświadczenia potwierdzającego uzyskane kwalifikacje

h)   prawo jazdy kat. B oraz sprawne prowadzenie samochodów osobowych

Kserokopia uprawnień oraz zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

2.   Wymagania dodatkowe

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a)   znajomość przepisów z zakresu:

·  finansów publicznych

·  ustawy o sporcie

·  ustawy o samorządzie gminnym.

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

b)   znajomość struktury oraz statutu MOSiR w Opolu

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

c)   biegła umiejętność obsługi komputera w tym systemu operacyjnego Windows
i znajomość komputerowego oprogramowania narzędziowego – Microsoft Office oraz mile widziana znajomość obsługi programów graficznych
COREL, COREL PaintShop Pro, Photoshop

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

d)   odpowiedzialność, zdyscyplinowanie, sumienność, rzetelność

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

e)   zainteresowanie sportem, rekreacją
i turystyką, kreatywność, innowacyjność, chęć podejmowania nowych wyzwań, umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej, odporność na stres, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, samodzielność
i wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność planowania
i organizacji projektów, dokładność oraz doskonała organizacja pracy, znajomość specyfiki procesów sprzedaży i marketingu, gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji,    

Zapis w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzający spełnianie wymagania

 

 

3.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.     Prowadzenie, eksploatacja i obsługa urządzeń i pojazdów znajdująca się na wyposażeniu działu OPiM.

2.  Opracowywanie i przekazywanie Działowi finansowo- księgowemu danych wyjściowych dotyczących imprez do projektowania planów finansowych MOSiR.

3.     Sporządzanie umów reklamy i sponsoringowych dla obiektów podległych MOSiR oraz ich ewidencjonowanie.

4.      Inicjowanie, przygotowywanie i realizacja imprez sportowych oraz rekreacyjnych organizowanych przez MOSiR zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym:

a)         pozyskiwanie sponsorów imprez organizowanych lub współorganizowanych przez MOSIR,

b)         zakup i przygotowanie sprzętu niezbędnego do organizacji imprez oraz zakup i rozliczenie
z księgowością nagród przeznaczonych na organizację imprez,

c)         organizacja zabezpieczenia obsługi sędziowskiej, medycznej, a także zabezpieczenie
i  powiadamianie służb porządkowych,

d)         sporządzanie dokumentacji fotograficznej, filmowej oraz papierowej z przeprowadzonych imprez.

5.         Pozyskiwanie reklamodawców oraz sporządzanie umów barterowych, reklamowych, sponsoringowych itp.

6.         Inicjowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych i promocyjnych działalności MOSiR.

7.         Dokonywanie obciążeń za użytkowanie powierzchni administrowanej przez MOSiR.

8.         Inicjowanie i podejmowanie zadań na rzecz rozwoju strategii działalności sportowo-rekreacyjnej MOSiR.

a)         przygotowanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji dofinansowanych ze środków pozabudżetowych  w tym funduszy Unii Europejskiej.

b)         wdrażanie projektów dotyczących promocji sportu i rekreacji MOSiR.

9.         Współpraca z obiektami MOSiR w zakresie prawidłowego klasyfikowania akt, tworzenia teczek akt
i przygotowania akt do przekazania ich do archiwum MOSiR w terminie przewidzianym
w instrukcji kancelaryjnej MOSiR.

10.       Prowadzenie korespondencji OPiM.

11.       Przestrzeganie dyscypliny pracy, a w szczególności przepisów BHP i p. poż. obowiązującego regulaminu pracy.

12.       Wykonywanie wszelkich innych prac, nie  wynikających z ww. zakresu, a z aktualnych potrzeb związanych
z prawidłowym funkcjonowaniem Działu i Dyrekcji MOSiR.  

 

* Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

 

4.  Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13 I piętro, bez windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w równoważnym systemie czasu pracy, w tym również w godzinach popołudniowych oraz w weekendy i święta.

Praca w zespole, wymagane przemieszczanie się w terenie, bezpośredni kontakt z klientami
i codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku i sprawności psychoruchowej.

 

5. Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Opolu:

Procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0,01%.

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)          dokumenty wymienione powyżej,

b)         życiorys – CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458), wraz z podpisem,

c)            list motywacyjny,

d)       kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.mosir.opole.pl) oraz w Dziale Administracyjno Gospodarczym Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13,

e)           kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz
z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.*

 

Kompletne aplikacje należy składać w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji ul. Barlickiego 13 w Opolu (pok. nr 113), w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora w Dziale Organizacji Promocji i Marketingu w terminie do dnia  23 września 2013 r., decyduje data faktycznego wpływu do jednostki.

           

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu i na tablicy informacyjnej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu, ul. Barlickiego 13.

 

 

 

*w przypadku osób niepełnosprawnych

 

 

                                                                      Dyrektor

                                                                      Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Opolu

                                                                      dr Sławomir Kożuszko

Załączniki do pobrania: 2013-09-12 14:10:26 - Ogłoszenie o naborze - podinspektor (71.00 kB)

Ilość odwiedzin: 2579
Nazwa dokumentu: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Skrócony opis: Ogłoszenie o naborze PODINSPEKTOR w dziale OPiM
Podmiot udostępniający: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu
Osoba, która wytworzyła informację: Anita Śrutwa
Osoba, która odpowiada za treść: Anita Śrutwa
Osoba, która wprowadzała dane: Anita Śrutwa
Data wytworzenia informacji: 2013-09-12 13:44:40
Data udostępnienia informacji: 2013-09-12 13:44:40
Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-12 14:19:15

Wersja do wydruku...

Rejestr zmian...