Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 3. stycznia 2024r.
OŚR.6131.9.2023.AP
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania administracyjnego w/s zmiany decyzji administracyjnej udzielającej zezwolenia na usunięcie drzew
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023r., poz. 775 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 155 Kpa
zawiadamiam
że w dniu 18.12.2023r. na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.9.2023.AP z dnia 16.05.2023r. zezwalającej na usunięcie drzew z działek nr 146/2, 145, 465, obręb Kolonia Gosławicka. Wniosek wraz z dokumentacją znajduje się do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola Pl. Wolności 7-8, pok. 316, w godz. pracy Urzędu.
Jednocześnie na podstawie art. 36 § 1 zawiadamiam, że wniosek o zmianę ww. decyzji nie może zostać załatwiony w terminie określonym w art. 35 Kpa. Przyczyną zwłoki jest konieczność uzupełnienia materiału dowodowego oraz zachowanie terminów wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu poprzez obwieszczenie, zgodnie z Kpa. Wskazuje się nowy termin rozpatrzenia sprawy- do dnia 29.03.2024r. Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Stosownie do art. 10 § 1 Kpa strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz zgodnie art. 79 § 2 Kpa mają prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, mogą zadawać pytania świadkom, biegłym i stronom oraz składać wyjaśnienia.
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 03.01.2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 18.01.2024r.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 49 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o wszczęciu postępowania administracyjnego w/s zmiany decyzji udzielającej zezwolenia na usunięcie drzew |
Osoba, która wytworzyła informację: | Alicja Puchowska |
Osoba, która udostępnia informację: | Alicja Puchowska |
Data wytworzenia informacji: | 03.01.2024 13:14:09 |
Data udostępnienia informacji: | 03.01.2024 13:17:37 |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.01.2024 13:14:09 |
Rejestr zmian |