Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

               

                                                 Stanowisko w dziale dokumentacji – 1 etat

 

  1.  

 

Wymagania niezbędne

 

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe

Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom

f) staż pracy: minimum 2 lat pracy przy wykształceniu średnim, 6 miesięcy pracy przy wykształceniu wyższym

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy  

 

g) doświadczenie przy sporządzaniu dokumentacji projektowej lub przy  odbiorach dokumentacji projektowej

Informacja w CV

h)  znajomość obsługi komputera  w tym Word  Excel.

Informacja w CV

i ) prawo jazdy kat B

 Kserokopia prawa jazdy

 

 

 

  1.  

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub
w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu 
w przypadku trwania stosunku  pracy  

 

b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie  - projektowe lub wykonawcze (preferowane w zakresie dróg lub mostów)

 

Kserokopia uprawnień

c) znajomość ustaw: prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi , ustawa o zamówieniach publicznych , ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennnym

Informacja w CV

d) komunikatywność , dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista

Informacja w CV

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  2. Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją projektowo-kosztorysową budowy, przebudowy i Remontów   dróg na terenie miasta Opola

 

  1. Ocena zakresu prac koniecznych do ujęcia w dokumentacji projektowej poprzez:

- Wizje lokalne w terenie

- Analizę dostępnej dokumentacji

- Analizę dostępnych materiałów z oszacowaniem kosztów i przyjęcie trybu wyboru Wykonawcy zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Dyrektora MZD dot. procedur przetargowych.

 

  1. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Dyrektora MZD dot. procedur przetargowych, prowadzenie negocjacji, przygotowanie zlecenia z uzyskaniem potwierdzenia jego przyjęcia, przygotowanie umowy do podpisu.

 

  1. Opracowywanie planów finansowych rocznych i wieloletnich, inwestycji  i remontów  zadań do budżetu miasta Opola w zakresie opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej budowy, przebudowy i remontu dróg.

 

  1. Przygotowywanie danych do wniosków o zabezpieczenie finansowe na realizację zadań (wprowadzenie w ciągu roku kalendarzowego korekt do budżetu miasta Opola).

 

  1. Udzielanie odpowiedzi na pytania związane z infrastrukturą drogową w zakresie wykonanych, realizowanych lub planowych opracowań dokumentacji projektowej.
  2. Warunki pracy na stanowisku:

 

Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.  

 

  1. W miesiącu marcu 2023r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł: 0,02%.

 

  1. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
  2. dokumenty wymienione powyżej

 

  1. życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz.1781 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530 t.j.) i podpisem.

 

  1. list motywacyjny,

 

  1. kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (bip.um.opole.pl) oraz w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

 

  1. dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko w dziale dokumentacji   w terminie do dnia  28 kwietnia 2023r  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .  

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.

                                                                                                           Dyrektor

                                                                                                   Teresa Sobel-Wiej

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 650
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd dróg w Opolu
Nazwa dokumentu: MZD Stanowisko w dziale dokumentacji
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 11.04.2023 12:19:55
Data udostępnienia informacji: 11.04.2023 12:24:23
Data archiwizacji: 30.05.2023 00:00:00
Rejestr zmian