Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale dokumentacji – 1 etat
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie : średnie techniczne lub wyższe | Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplom |
f) staż pracy: minimum 2 lat pracy przy wykształceniu średnim, 6 miesięcy pracy przy wykształceniu wyższym | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
g) doświadczenie przy sporządzaniu dokumentacji projektowej lub przy odbiorach dokumentacji projektowej | Informacja w CV |
h) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel. | Informacja w CV |
i ) prawo jazdy kat B | Kserokopia prawa jazdy |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
|
b) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - projektowe lub wykonawcze (preferowane w zakresie dróg lub mostów)
| Kserokopia uprawnień |
c) znajomość ustaw: prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi , ustawa o zamówieniach publicznych , ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennnym | Informacja w CV |
d) komunikatywność , dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista | Informacja w CV |
- Wizje lokalne w terenie
- Analizę dostępnej dokumentacji
- Analizę dostępnych materiałów z oszacowaniem kosztów i przyjęcie trybu wyboru Wykonawcy zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Dyrektora MZD dot. procedur przetargowych.
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019r. poz.1781 t.j.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022r. poz.530 t.j.) i podpisem.
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko w dziale dokumentacji w terminie do dnia 28 kwietnia 2023r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 650 |
Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd dróg w Opolu |
Nazwa dokumentu: | MZD Stanowisko w dziale dokumentacji |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 11.04.2023 12:19:55 |
Data udostępnienia informacji: | 11.04.2023 12:24:23 |
Data archiwizacji: | 30.05.2023 00:00:00 |
Rejestr zmian |