Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

DYREKTOR MIEJSKIEGO ZARZĄDU LOKALI KOMUNALNYCH W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE  

 Stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego

 

1.

Wymagania niezbędne

 

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań

a) obywatelstwo polskie/kraju Unii Europejskiej i/lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP*

oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

oświadczenie

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

oświadczenie

e) wykształcenie: średnie lub wyższe

kserokopia świadectwa lub dyplomu

 

f) staż pracy: co najmniej 1 rok

kserokopia świadectwa pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy (ważność zaświadczenia 1 miesiąc)

 

2.

Wymagania dodatkowe

Wymagane dokumenty lub zapis w liście motywacyjnym potwierdzające spełnienie wymagań

a) znajomość ustawy o własności lokali

zapis w liście motywacyjnym

b) znajomość ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym

c) znajomość ustawy o finansach publicznych

zapis w liście motywacyjnym

d) znajomość kodeksu cywilnego

zapis w liście motywacyjnym

e)znajomość ustawy o samorządzie gminnym

zapis w liście motywacyjnym

f) znajomość przepisów KPA

zapis w liście motywacyjnym

g) znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach

zapis w liście motywacyjnym

h) umiejętność obsługi komputera, w tym programów Office

zapis w liście motywacyjnym

i) znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych

zapis w liście motywacyjnym

j) umiejętności organizacyjne, w szczególności samodzielność w organizacji pracy własnej

 

zapis w liście motywacyjnym

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. prawidłowe rozliczanie, współdziałanie przy weryfikacji i zatwierdzaniu dowodów księgowych pod względem merytorycznym dotyczących powierzonych zadań,
    2. terminowe i prawidłowe przygotowywanie dokumentów księgowych dotyczących zasobu komunalnego z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    3. terminowe sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów związanych z zadaniami eksploatacyjnymi,
    4. nadzór merytoryczny nad wysokością kosztów uwzględnianych w dokumentach księgowych wystawianych przez zarządców wspólnot mieszkaniowych z udziałem Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    5. przygotowywanie deklaracji podatku od nieruchomości dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole,
    6. przygotowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla przekazanego w zarządzanie zasobu komunalnego Gminy Opole
    7. kontrola wykonania planu rzeczowo-finansowego w zakresie realizowanych zadań,
    8. kontrola zaangażowania środków pieniężnych zgodnie z zawartymi umowami,
    9. sporządzanie sprawozdań GUS w zakresie gospodarki mieszkaniowej dotyczącej powierzonych zadań,
    10. nadzór i kontrola prawidłowości informacji o zasobie komunalnym oraz Skarbu Państwa w systemie informatycznym GRANIT w zakresie powierzonych zadań,
    11. przygotowywanie stanowiska Gminy Opole w sprawach wspólnot mieszkaniowych,
      w których Gmina posiada udziały,
    12. opracowywanie projektów planów inwestycyjnych zadań eksploatacyjnych realizowanych ze środków budżetu Gminy Opola oraz Skarbu Państwa,
    13. rozliczenie rzeczowo-finansowe zakończonych zadań eksploatacyjnych, przekazanie ich protokołami przekazania oraz przyjęcie środków trwałych PT do użytku,
    14. terminowe sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji powierzonych zadań,
    15. terminowe realizowanych powierzonych zadań,
    16. terminowe udzielanie odpowiedzi na pisma, wnioski, interpelacje, zapytania, skargi,
    17. uczestniczenie w planowaniu remontów bieżących i konserwacji w lokalach i budynkach stanowiących własność lub współwłasność Gminy Opole, Skarbu Państwa oraz zasad rozliczania kosztów eksploatacji lokali mieszkalnych i użytkowych,
    18. nadzorowanie realizacji zadań uwzględnionych w planach eksploatacji, remontów bieżących i konserwacji w lokalach gminnych oraz budynkach stanowiących własność i współwłasność Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    19. załatwianie zgłaszanych przez mieszkańców spraw dotyczących eksploatacji zasobu komunalnego Gminy Opole oraz Skarbu Państwa,
    20. reprezentowanie Gminy Opole na zebraniach wspólnot mieszkaniowych z jego udziałem,
    21. sporządzanie sprawozdań i analiz z realizacji remontów, zadań inwestycyjnych w zasobie komunalnym,
    22. weryfikacja i zatwierdzanie dowodów księgowych pod względem merytorycznym,
    23. sporządzanie sprawozdań w zakresie kosztów remontów, eksploatacji i mediów,
    24. współdziałanie w zakresie wykonywanych czynności z innymi pracownikami jednostki, organami administracji rządowej i samorządowej,
    25. nadzorowanie prawidłowości zawierania i realizacji umów z wykonawcami, dostawcami usług i mediów, a w szczególności w zakresie:
  1. zapewnienia czystości i należytego stanu sanitarnego części wspólnych budynków komunalnych oraz Skarbu Państwa,
  2. zapewnienia czystości i porządku na terenach miejskich oraz Skarbu Państwa zabudowanych budynkami, lub wolnych od zabudowy, a powierzonych do utrzymania,
  3. zapewnienia dostawy mediów i usuwania odpadów komunalnych z nieruchomości komunalnych oraz Skarbu Państwa,
  4. przejmowania nabytych oraz przekazywania zbywanych przez Gminę Opole oraz Skarb Państwa nieruchomości,
  5. inicjowanie przedsięwzięć poprawiających warunki zaspokojenia potrzeb mieszkaniowych
    i podnoszących jakość zamieszkania.

4. Warunki pracy na stanowisku:

Praca w budynku Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu przy ul. Ozimskiej 19, VIII piętro (winda), w pełnym wymiarze czasu pracy, z przewagą wysiłku umysłowego, samodzielna, wymagająca dobrej ostrości wzroku (obsługa monitora komputera).

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Zarządzie lokali Komunalnych w Opolu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a) list motywacyjny,

b)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według wzoru załączonego
do niniejszego ogłoszenia,

c) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

d)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności  do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

e) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,

g) kserokopię dokumentu potwierdzającego wykształcenie,

h) kserokopię świadectw pracy i/lub oryginał zaświadczenia o zatrudnieniu,

i) dokument potwierdzający niepełnosprawność wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych szczególnej kategorii (w przypadku osób niepełnosprawnych) - według wzoru załączonego do niniejszego ogłoszenia.

List motywacyjny, kwestionariusz osobowy oraz oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.

7. Termin i miejsce składania dokumentów:

Kompletne aplikacje należy składać w zaklejonych kopertach w siedzibie Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19 (VIII piętro, pokój 8.35 w godzinach: pn-śr.: 7:30-15:30, Czw.: 7:30-17:00, pt.: 7:30-14:00) lub przesłać listem na adres jednostki w terminie do dnia 01 czerwca 2023 r. z dopiskiem:

„dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego” - decyduje data faktycznego wpływu do jednostki. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Opola oraz Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu, jak również na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Lokali Komunalnych w Opolu.

 

Klauzula informacyjna

Rekrutacja pracowników (kandydaci do pracy)

Administrator Pani/Pana danych

Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole.

Inspektor Ochrony Danych

We wszelkich sprawach związanych z ochroną danych możesz kontaktować się pod adresem: iod@mzlk.opole.pl

Cele przetwarzania

Podstawa prawna

Okres/czas przechowywania

Przeprowadzenie procesu rekrutacji

• w zakresie wskazanym w przepisach Kodeksu pracy art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
• inne dobrowolnie podane dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO zgoda na przetwarzanie danych,
• jeżeli w dokumentach zawarte będą dane o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie twoja odrębna zgoda na ich przetwarzanie, w przypadku gdy dane będą zbędne, zostaną zanonimizowane

3 miesiące

Dochodzenie roszczeń i obrony przed roszczeniami

art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w zw. z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych

3 miesiące

Odbiorcy

Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia:

·         PREVENTIA Rudolf Okos, ul. Solskiego 9, 42-609 Tarnowskie Góry

Dostawcy usług pocztowych oraz kurierskich

Przysługujące Pani/Panu prawa

• Prawo żądania dostępu do danych

• Prawo żądania sprostowania danych

• Prawo żądania usunięcia danych

• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania

• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urząd Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa

Informacja o możliwości wycofania zgody

W przypadkach, w których przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem

Obowiązek podania danych

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu pracy  jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie rekrutacji. Podanie innych danych jest dobrowolne

 

Przystąpienie do naboru na ww. wolne stanowisko urzędnicze oznacza zapoznanie
się z Klauzulą informacyjną zamieszczoną w treści niniejszego ogłoszenia.

 

* osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Lokali Komunalnych w Opolu

Zofia Twarduś

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 199
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Lokali Komunalnych w Opolu
Nazwa dokumentu: MZLK w Opolu - stanowisko ds. obsługi finansowej zasobu komunalnego
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Gabriela Buhl
Osoba, która odpowiada za treść: Gabriela Buhl
Data wytworzenia informacji: 19.05.2023 14:01:51
Data udostępnienia informacji: 19.05.2023 14:13:28
Data archiwizacji: 02.06.2023 00:00:00
Rejestr zmian