Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Prezydent Miasta OPola

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych na 1/2 etatu

Nazwa podmiotu: Urząd Miasta Opola
Nazwa komórki: Wydział Spraw Obywatelskich
Stanowisko: stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Typ stanowiska: stanowisko urzędnicze
Wymiar etatu: 1/2
Szczegóły ogłoszenia o naborze: znajdują się załącznikach

Termin składania ofert: 2023-09-18 15:30
Miejsce składania ofert: Urząd Miasta Opola , ul. Rynek 1A

Osoba odpowiedzialna: Małgorzata Tarkowska
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 940
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Numer naboru: 1
Ogłaszający nabór: Prezydent Miasta OPola
Nazwa stanowiska: stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Spraw Obywatelskich
Termin składania ofert: 18.09.2023 15:30:00
Etap rekrutacji: Zakończono przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Izabela Chorzewska
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 06.09.2023 13:14:41
Data udostępnienia informacji: 06.09.2023 13:46:23
Data ostatniej aktualizacji: 06.09.2023 14:27:03
Rejestr zmian