Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OŚR.6131.491.2021.AP Opole, dnia 29. grudnia 2021 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, ze zm.)– zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098, ze zm.)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu działki nr 543/18, k.m. 12, obręb Zakrzów (ul. Chabrów 145-197), w związku z wnioskiem z dnia 11.10.2021r. (data wpływu do tut. Organu dnia 20.10.2021r.) Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość”.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7/8, pok. 320 w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl
W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ udzieli zezwolenia na usunięcie, w terminie do 31.12.2022r., drzew, w zamian za wykonanie, w terminie do 31.12.2022r., nasadzeń zastępczych w ilości 3 drzew gatunku klon pospolity o obwodach pni wynoszących minimum 12 cm (mierzonych na wysokości 100cm) zgodnie z przedłożonym projektem.
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 29. grudnia 2021r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8.
Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 13.01.2022r.
z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Zastępca Naczelnika
Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 376 |
Podmiot udostępniający: | Wydział Ochrony Środowiska |
Nazwa: | Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o mozliwości zapoznania się z materiałem dowodowym w postępowaniu w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul. Chabrów 145-197 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Alicja Puchowska |
Osoba, która udostępnia informację: | Alicja Puchowska |
Data wytworzenia informacji: | 30.12.2021 10:03:19 |
Data udostępnienia informacji: | 30.12.2021 10:07:08 |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.12.2021 10:03:19 |
Rejestr zmian |