Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OŚR.6131.649.2022.AP Opole, dnia 12. grudnia 2022 r.
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000, ze zm.) – zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 i art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 916, ze zm.)
zawiadamiam
o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego (wszczętego z urzędu w dniu 15.11.2022r.) w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 2 drzew na terenie działki nr 1192, obręb Gosławice przy ul. Hubala 25 w Opolu, zgodnie z decyzją nr OŚR.6131.475.2018.AP z dnia 25.02.2019r. Prezydenta Miasta Opola.
Podczas oględzin przeprowadzonych w dniu 09.12.2022r. przez Komisję ds. zieleni miejskiej stwierdzono, że ww. nasadzenia zastępcze zachowały żywotność (po 3 latach od upływu terminu wskazanego w zezwoleniu).
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13 w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.
W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ umorzy postępowanie w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych, z uwagi na zachowanie, w wymaganym terminie, żywotności posadzonych drzew.
W celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Miasta Opola www.opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.
Jednocześnie informuję, że z powodu konieczności umożliwienia Państwu wypowiedzenia się odnośnie materiału dowodowego przed wydaniem decyzji administracyjnej, niniejsze postępowanie nie może zostać zakończone w terminie przewidzianym w art. 35 Kpa. Zachodzi potrzeba wyznaczenia nowego terminu załatwienia sprawy (wydania decyzji administracyjnej), tj. do dnia 16. stycznia 2023r., zgodnie z art. 36 § 1 Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić stronę, podając przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia.
Zgodnie z art. 37 § 1 Kpa., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 12. grudnia 2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola.
Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 27.12.2022r.
z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 336 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym zebranym w postępowaniu w/s ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych przy ul. Hubala 25 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Alicja Puchowska |
Osoba, która udostępnia informację: | Alicja Puchowska |
Data wytworzenia informacji: | 12.12.2022 13:25:21 |
Data udostępnienia informacji: | 12.12.2022 13:30:14 |
Data ostatniej aktualizacji: | 12.12.2022 13:25:21 |
Rejestr zmian |