Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 16.03.2022r.
OŚR.6131.169.2022.MD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zachowania żywotności nasadzeń zastępczych i przeprowadzeniu dowodu z oględzin drzew
Działając zgodnie z art. 61 § 1 i § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 735 ze zm.) – cyt. dalej jako Kpa oraz w związku z art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2021r. poz. 1098 ze zm.)
zawiadamiam strony postępowania
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych drzew gat. kasztanowiec zwyczajny, morwa biała, zrealizowanego na nieruchomości przy ul. Grota Roweckiego 12A w Opolu, stanowiącej działkę ewidencyjną nr 144, k.m. 23, obręb Gosławice, w przypadku gdy posadzone drzewa nie zachowały żywotności po 3 latach od dnia upływu terminu wskazanego w zezwoleniu na wykonanie nasadzeń zastępczych, zgodnie z wydaną decyzją nr OŚR.6131.367.2018.EM z dnia 17.10.2018r. Dokumentacja dotycząca przedmiotowego postępowania administracyjnego znajduje się do wglądu w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, ul. Krawiecka 13, pok. 108, w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek - środa 7.30-15.30, czwartek 7.30-17.00, piątek 7.30-14.00.
Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 79 § 1 Kpa, który stanowi, że strona powinna być powiadomiona o miejscu i terminie przeprowadzenia dowodu lub oględzin oraz ma prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu i składać wyjaśnienia, oraz w związku z art. 85 ust. 1 Kpa który stanowi, że Organ administracji publicznej może w razie potrzeby przeprowadzić oględziny, tut. Organ zawiadamia, że w dniu 11.04.2022r. w godz. 1000 – 1300 na ww. nieruchomości zostaną przeprowadzone komisyjne oględziny nasadzeń zastępczych na terenie przy ul. Grota Roweckiego 12A w Opolu, w celu stwierdzenia zachowania jego żywotności.
Stosownie do art. 10 § 1 Kpa strony postępowania mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz zgodnie art. 79 § 2 Kpa mają prawo brać udział w przeprowadzeniu dowodu, mogą zadawać pytania świadkom, biegłym i stronom oraz składać wyjaśnienia.
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 16.03.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Organu.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 31.03.2022r.
z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Zastępca Naczelnika Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 347 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | obwieszczenie PMO o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych drzew zrealizowanego na nieruchomości przy ul. Grota Roweckiego 12A w Opolu |
Osoba, która wytworzyła informację: | Mariusz Dużyński |
Osoba, która udostępnia informację: | Mariusz Dużyński |
Data wytworzenia informacji: | 16.03.2022 13:48:24 |
Data udostępnienia informacji: | 16.03.2022 13:56:29 |
Data ostatniej aktualizacji: | 16.03.2022 13:48:24 |
Rejestr zmian |