Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 2 grudnia 2024r.
OŚR.6131.245.2022.MD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Działając zgodnie z art. 49 oraz art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 572) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 1478)
zawiadamiam strony postępowania,
że na wniosek nr W/EA III/3927/2024 z dnia 16.10.2024r. (data wpływu do tut. Organu 07.11.2024r.) Spółdzielni Mieszkaniowej w Opolu z siedzibą : 45-273 Opole, ul. Sosnkowskiego 40-42 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji Prezydenta Miasta Opola nr OŚR.6131.245.2024.MD z dnia 29.08.2024r. o zezwoleniu na usunięcie 4 sztuk drzew, rosnących na dz. nr 1339, 1317/45, 1340, obręb Gosławice w Opolu i uzależnieniu zezwolenia od wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 4 sztuk drzew na dz. nr 1339, obręb Gosławice w Opolu, w zakresie zmiany miejsca wykonania nasadzeń 2 szt. i zrealizowania ich na dz. nr 1338, obręb Gosławice. Wniosek wraz z dokumentacją znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Pl. Wolności 7/8, pok. 325.
Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 ustawy Kpa strony postępowania administracyjnego mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji mają możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym w ww. sprawie i wniesienia uwag w terminie 7 dni od dnia doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumentacja znajduje się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa, Pl. Wolności 7-8, pok. 325, w godzinach pracy urzędu. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Miasta Opola.
Jednocześnie informuję, że przedmiotowa sprawa nie może zostać zakończona (wydana decyzja administracyjna) w terminie przewidzianym w art. 35 ustawy Kpa, z powodu zapewnienia stronom możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym i wniesienia uwag. Mając powyższe na uwadze zachodzi potrzeba określenia nowego terminu rozpatrzenia sprawy, który tut. Organ wyznacza do dnia 31.12.2024r., zgodnie
z art. 36 § 1 ustawy Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić stronę, podając przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia. Zgodnie z art. 37 § 1 Kpa stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 ustawy Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 03.12.2024r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola przy Pl. Wolności 7-8.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 18.12.2024r.
W przypadku niewniesienia uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ, za zgodą stron, dokona zmiany ww. decyzji Prezydenta Miasta Opola, w zakresie zmiany miejsca wykonania nasadzeń zastępczych 2 szt. drzew gat. klon zwyczajny, na działce nr 1338, obręb Gosławice w terminie do dnia 30.06.2025r.
z up. Prezydenta Miasta
Edyta Madej
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 97 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | OŚR.6131.245.2022.MD Obwieszczenie PMO o wszczęciu postępowania administracyjnego |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dominika Stasica |
Osoba, która udostępnia informację: | Dominika Stasica |
Data wytworzenia informacji: | 02.12.2024 14:17:19 |
Data udostępnienia informacji: | 03.12.2024 00:00:00 |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.12.2024 00:00:03 |
Rejestr zmian |