Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dn. 31.12.2024 r.
OŚR.6131.623.2024.JD
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wskazaniu nowego terminu załatwienia sprawy
Działając zgodnie z art. 36 § 1, art. 49 i art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 572) – cyt. dalej jako k.p.a., w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1478),
zawiadamiam strony postępowania,
że wniosek w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie 5 szt. drzew (2 szt. jarząb szwedzki, 1 szt. sosna, 1 szt. orzech, 1 szt. lipa) rosnących na terenie nieruchomości przy ul. T. Wilsona 26-82 w Opolu (działka ewidencyjna nr 2094, obręb Kolonia Gosławicka), nie może zostać załatwiony w terminie określonym w art. 35 k.p.a.. Przyczyną zwłoki jest umożliwienie wypowiedzenia się w sprawie każdej ze stron oraz zachowanie wcześniej wskazanych terminów, wynikających z zawiadamiania stron postępowania o decyzjach i innych czynnościach organu poprzez obwieszczenie, zgodnie z art. 49 k.p.a. wskazuje się nowy termin rozpatrzenia sprawy do dnia 31.01.2025 r.
Zgodnie z art. 37 § 1 k.p.a., stronie służy prawo do wniesienia ponaglenia, jeżeli:
1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 k.p.a. lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 k.p.a. (bezczynność);
2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).
Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 31.12.2024 r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Organu.
Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 15.01.2025 r.
Z up. Prezydenta Miasta
Edyta Madej
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów
Naturalnych i Edukacji Ekologicznej
w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 70 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Obieszczenie Prezydenta Miasta Opola o nowym terminie załatwienia sprawy dot. wycinki drzew przy ul. Wilsona 26-82 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Edyta Madej |
Osoba, która udostępnia informację: | Edyta Madej |
Data wytworzenia informacji: | 31.12.2024 10:05:45 |
Data udostępnienia informacji: | 31.12.2024 10:09:43 |
Data ostatniej aktualizacji: | 31.12.2024 10:05:45 |
Rejestr zmian |