Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 12.03.2025r.

OSR.6131.61.2025.DS

 

 

 

OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

 

Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 572) – cyt. dalej jako Kpa, w związku z art. 83a ust. 7, art. 86 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2024r. poz. 1478 ze zm.)

zawiadamiam

 

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego wszczętego przez tut. Organ obwieszczeniem
nr OŚR.6131.61.2025.DS  z dnia 31.08.2025r., zgodnie z  art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz.U z 2024r. poz. 1478 ze zm.) w sprawie nałożenia ponownie obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych 5 szt. drzew na dz. nr 2094, obręb Kolonia Gosławicka (przed przenumerowaniem dz. nr 58/15, k.m. 5, obręb Kolonia Gosławicka) w przypadku niezachowania żywotności po 3 latach od wyznaczonego terminu nasadzeń, liczonego od dnia 31.12.2021r., stanowiącego warunek udzielonego zezwolenia na usunięcie 5 szt. drzew gat. jarząb szwedzki, brzoskwinia zwyczajna, jesion wyniosły, wierzba mandżurska, i sumak octowiec, zgodnie
z decyzją Prezydenta Miasta Opola Nr OŚR.6131.58.2021.DS z dnia 02.06.2021r.

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 Kpa, zawiadamiam, że został zebrany materiał  dowodowy, pozwalający na wydanie decyzji w przedmiotowej sprawie, z którym strony postępowania mogą zapoznać się i wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności,  pok. 325,  w godz. pracy Urzędu.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, a więc zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 Kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości
w dniu 13.03.2025r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole.

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia  niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 28.03.2025r.

 

W przypadku niewniesienia  uwag i nowych dowodów w wyznaczonym terminie,  tut. Organ decyzją administracyjną umorzy wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych.

 

z up. Prezydenta Miasta
Edyta Madej
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów

Naturalnych

W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 99
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OŚR.6131.61.2025.DS Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola
Osoba, która wytworzyła informację: Dominika Stasica
Osoba, która udostępnia informację: Dominika Stasica
Data wytworzenia informacji: 13.03.2025 13:54:32
Data udostępnienia informacji: 13.03.2025 13:56:35
Data ostatniej aktualizacji: 13.03.2025 13:54:32
Rejestr zmian