Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OŚR.6131.25.2025.AP                                                               Opole, dnia 26 marca 2025r.

 

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572)– zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2024 r. poz. 1478, z późn. zm.)

zawiadamiam strony postępowania

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie 5 drzew z terenu działki nr 680 obręb Szczepanowice (ul. Dambonia 27-141), w związku z wnioskiem z dnia 02.01.2025r. (data wpływu do tut. Organu dnia 03.01.2025r.) Opolskiej Spółdzielni Mieszkaniowej „Przyszłość” w Opolu.

Stronami ww. postępowania są właściciele działki nr 680 obręb Szczepanowice.

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, pl. Wolności 7-8,  pok. 316  w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.

 Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu pod ww. adresem lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl 

W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ wyda decyzję polegającą na:

  • udzieleniu zezwolenia na usunięcie, w terminie 16.10.2025r.-31.12.2025r. (zgodnie z pismem spółdzielni z dnia 21.03.2025r.), klonu nr 5, w zamian za wykonanie, w terminie do 31.12.2026r., nasadzenia zastępczego drzewa gatunku surmia bignoniowa odm. ’Nana’ na terenie nieruchomości wskazanej w planie nasadzeń;
  • udzieleniu zezwolenia na usunięcie, w terminie do 31.12.2025r., pozostałych 4 drzew w zamian za wykonanie, w terminie do 31.12.2026r., nasadzeń zastępczych 4 drzew gatunku surmia bignoniowa odm. ’Nana’ na terenie nieruchomości wskazanej w planie nasadzeń.

 

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 26 marca 2025r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola.

 

 

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 10.04.2025r.                                              

 

z up. Prezydenta Miasta

Alicja Puchowska

Główny Specjalista

w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 80
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o możliwości zapoznania się z materiałem dowodowym zebranym w postępowaniu w/s udzielenia zezwolenia na usunięcie drzew
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Puchowska
Osoba, która udostępnia informację: Alicja Puchowska
Data wytworzenia informacji: 26.03.2025 14:55:06
Data udostępnienia informacji: 26.03.2025 14:59:54
Data ostatniej aktualizacji: 26.03.2025 15:00:05
Rejestr zmian