Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym położoną w Opolu.

Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118 a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. - Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. – Dz. U. z 2024 r. poz. 311) Prezydent Miasta Opola wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej zawiadamia o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomości oznaczone numerami działek:

- 3552 obręb Półwieś o pow. 0,0264 ha, przejętą na rzecz Gminy Opole w drodze decyzji Prezydenta Miasta Opola z dnia 17 listopada 2023 r. nr UAB.6740.350.2023.KB (ZRiD 4/23) zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej (nr 103630 O) – ul. 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej, będącą w części własnością nieżyjącego Krzysztofa Gajdy

- 1115/1 obręb Grudzice o pow. 0,0255 ha, przejętą na rzecz Gminy Opole w drodze decyzji Prezydenta Miasta Opola z dnia 21 marca 2024 r. nr UAB.6740.576.2023.MG (ZRiD 2/24) zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi gminnej
nr 103730 O – ulicy Dobisa, będącą własnością nieżyjącej Zofii Lisoń

Po zmarłych osobach nie zostały przeprowadzone lub nie zostały zakończone postępowania spadkowe.

Wobec powyższego wzywa się spadkobierców wyżej wymienionych osób oraz osoby, którym przysługują do ww. nieruchomości prawa rzeczowe, o zgłoszenie tego faktu Prezydentowi Miasta Opola. Jednocześnie informuję, że w przypadku nie zgłoszenia się osób uprawnionych w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się w prasie niniejszego ogłoszenia, zostanie wydana decyzja ustalająca wysokość odszkodowania za ww. nieruchomość przejętą inwestycji, o której wyżej mowa.

Zawiadomienie to wywiesza się na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Opola (Plac Wolności 7-8, ul. Piastowska 17 - V piętro i Rynek-Ratusz) oraz publikuje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola http://www.bip.um.opole.pl/.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 113
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym położoną w Opolu (działka nr 3552 obręb Półwieś oraz działka nr 1115/1 obręb Grudzice)
Osoba, która wytworzyła informację: Elżbieta Lech-Śmiechowska
Osoba, która udostępnia informację: Adam Kordek
Data wytworzenia informacji: 14.11.2024 11:11:38
Data udostępnienia informacji: 14.11.2024 11:15:35
Data ostatniej aktualizacji: 14.11.2024 11:16:47
Rejestr zmian