Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola
o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym położoną w Opolu.
Na podstawie art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego, w związku z art. 113 ust. 6, 7 i art. 118 a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. – Dz. U. z 2024 r. poz. 1145 ze zm.) oraz art. 23 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. – Dz. U. z 2024 r. poz. 311) Prezydent Miasta Opola wykonujący zadania z zakresu administracji rządowej zawiadamia o zamiarze wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za nieruchomość oznaczoną numerem działki 53/40 obręb Opole o pow. 0,0206 ha, przejętą na rzecz Gminy Opole w drodze decyzji Prezydenta Miasta Opola z dnia 7.10.2024 r. nr UAB.6740.276.2024.KG (ZRiD 5/24) zezwalającej na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi publicznej gminnej – ul. Łąkowej, będąca w części własnością nieżyjącej Pani Ireny Wójkowskiej. Po zmarłej Pani Irenie Wójkowskiej nie zostało przeprowadzone lub nie zostało zakończone postępowanie spadkowe.
Wobec powyższego wzywa się spadkobierców wyżej wymienionych osób oraz osoby, którym przysługują do ww. nieruchomości prawa rzeczowe, o zgłoszenie tego faktu Prezydentowi Miasta Opola. Jednocześnie informuję, że w przypadku nie zgłoszenia się osób uprawnionych w terminie dwóch miesięcy od daty ukazania się w prasie niniejszego ogłoszenia, zostanie wydana decyzja ustalająca wysokość odszkodowania za ww. nieruchomość przejętą inwestycji, o której wyżej mowa.
Zawiadomienie to wywiesza się na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Opola (pl. Wolności 7-8, ul. Piastowska 17 – V piętro i Rynek-Ratusz) oraz publikuje się na stronie internetowej Urzędu Miasta Opola http://www.bip.um.opole.pl/.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 32 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Ogłoszenie Prezydenta Miasta Opola o zamiarze wszczęcia postępowania w sprawie ustalenia i wypłaty odszkodowania za przejętą pod drogę publiczną nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym (ul. Łąkowa) |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Idzik-Skubiś |
Osoba, która udostępnia informację: | Adam Kordek |
Data wytworzenia informacji: | 28.05.2025 14:01:35 |
Data udostępnienia informacji: | 28.05.2025 14:08:55 |
Data ostatniej aktualizacji: | 28.05.2025 14:08:30 |
Rejestr zmian |