Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Dyrektor Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opol

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Księgowa

Nazwa podmiotu: Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opol
Nazwa komórki: ---
Stanowisko: Księgowa
Typ stanowiska: stanowisko urzędnicze
Wymiar etatu: 1
Szczegóły ogłoszenia o naborze: znajdują się załącznikach

Termin składania ofert: 2025-01-28 15:00
Miejsce składania ofert: siedziba Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych ul. Powstańców Śląskich 14 (45-086 Opole) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze księgowa

Osoba odpowiedzialna: Magdalena Gil-Nowak
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 520
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: COAIW KSięowa
Numer naboru: 1
Typ naboru: Miejskie Jednostki Organizacyjne
Ogłaszający nabór: Dyrektor Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Opol
Ilość wolnych etatów: 1
Nazwa stanowiska: Księgowa
Nazwa komórki organizacyjnej: ---
Wymiar etatu: 1
Termin składania ofert: 28.01.2025 15:00:00
Miejsce składania ofert: siedzibie Centrum Obsługi Administracyjnej Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych ul. Powstańców Śląskich 14 (45-086 Opole) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze księgowa
Osoba, która wytworzyła informację: Magdalena Gil-Nowak
Osoba, która udostępnia informację: Magdalena Gil-Nowak
Data wytworzenia informacji: 17.01.2025 12:53:49
Data udostępnienia informacji: 17.01.2025 12:57:30
Data ostatniej aktualizacji: 20.04.2025 00:00:02
Rejestr zmian