Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale utrzymania zieleni i czystości – 1 etat
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne | Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie, | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia, | Oświadczenie |
e) wykształcenie: wyższe | Kserokopia dyplomu |
f) staż pracy: minimum 2 lata pracy, | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) prawo jazdy kategorii B. | Kserokopia prawa jazdy |
h) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w szczególności programów World i Excel. | Informacja w CV lub liście motywacyjnym |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) wykształcenie: wyższe, kierunki: architektura krajobrazu, ogrodnicze, rolnicze, ochrona środowiska. | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
b) staż pracy 2 lata w JST lub jednostkach budżetowych, w tym 1 rok przy wykonywaniu podobnych czynności | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
c) znajomość ustaw: o drogach publicznych wraz z aktami wykonawczymi, o zamówieniach publicznych, o samorządzie gminnym, znajomość KPA, o ochronie przyrody, prawo ochrony środowiska, znajomość prawa miejscowego związanego | Informacja w CV |
d) sumienność, bezstronność, komunikatywność, umiejętność pracy | Informacja w CV |
Praca w budynku przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, (możliwa zmiana godzin pracy na pn., wt., śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.00, pt. 7.30.14.00) praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku. Kontrola robót w terenie.
5.W miesiąc lipcu 2023 roku. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz. 530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 1, II piętro, pokój 234 z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko w dziale utrzymania zieleni i czystości w dziale w terminie do dnia 31 sierpnia 2023 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko Inspektora w dziale utrzymania zieleni i czystości w dziale utrzymania zieleni
i czystości i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 404 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa: | Wolne stanowisko urzędnicze w dziale utrzymani zieleni i czystości |
Numer naboru: | 298 |
Typ naboru: | Miejskie Jednostki Organizacyjne |
Ogłaszający nabór: | Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu |
Ilość wolnych etatów: | 1 |
Nazwa stanowiska: | Stanowisko w dziale utrzymania zieleni i czystości |
Nazwa komórki organizacyjnej: | Dział utrzymania zieleni i czystości |
Wymiar etatu: | pełny |
Termin składania ofert: | 31.08.2023 15:00:00 |
Miejsce składania ofert: | Sekretariat MZD w Opolu ul.płk.WitoldaPileckiego 1 |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która udostępnia informację: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 17.08.2023 07:53:11 |
Data udostępnienia informacji: | 17.08.2023 07:59:43 |
Data ostatniej aktualizacji: | 30.11.2023 00:00:16 |
Rejestr zmian |