Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
W OPOLU
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów – 1 etat
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne |
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie: średnie techniczne lub wyższe techniczne | Kserokopia dyplomu lub świadectwo ukończenia szkoły średniej |
f) staż pracy : min. 3 lata przy wykształceniu średnim , min. 2 lata przy wykształceniu wyższym | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) znajomość ustawy prawo budowlane wraz | Informacja w CV |
h) prawo jazdy kat. B | Kserokopia prawa jazdy |
i) znajomość obsługi komputera w tym Word, Excel | Informacja w CV |
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu
|
b) komunikatywność, dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista, samodzielność w pracy oraz własna inicjatywa, umiejętność pracy | Informacja w CV |
c)uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych | Kserokopia nadanych uprawnień. |
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowywanie dokumentów, wniosków w zakresie zamówień publicznych dla opracowań projektowych, expertyz, badań dotyczących obiektów inżynierskich oraz nadzór nad realizacją zawartych umów;
- aktywne uczestnictwo w realizacji rzeczowej zadań między innymi poprzez prowadzenie ewidencji, inwentaryzacji oraz kontroli w zakresie bezpieczeństwa obiektów inżynierskich będących w administracji MZD w Opolu;
- przygotowywanie korespondencji, sprawozdań, analiz, danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
i jednostki;
- współpraca w opracowywaniu dokumentów oraz warunków umowy celem udzielenia zamówienia na realizację robót
z zakresu bieżącego utrzymania, remontu i ochrony obiektów inżynierskich;
- współpraca w przygotowaniu materiałów do planów robót mających na celu porządkowanie i rozwój sieci drogowej
oraz poprawy bezpieczeństwa ruchu na obiektach inżynierskich;
- praca biurowa z obsługą monitora ekranowego;
- prowadzenie samochodu służbowego ( kat B).
4. Warunki pracy na stanowisku:
Praca w budynku przy ul. Firmowej 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiącu maju 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 poz. 530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju
213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w dziale eksploatacji dróg i mostów
w terminie do dnia 30 czerwca 2022 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego
wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale mostów i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 129 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | MZD Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Dziale Eksploatacji Dróg i Mostów - 1 etat |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 15.06.2022 09:56:01 |
Data udostępnienia informacji: | 15.06.2022 10:07:53 |
Data archiwizacji: | 11.08.2022 13:06:22 |
Rejestr zmian |