Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Kierownik działu Utrzymania Zieleni i Czystości – 1 etat
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie : wyższe | Kserokopia dyplomu |
f) staż pracy : minimum 5 lat pracy | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) prawo jazdy kat. B | Kserokopia prawa jazdy |
Wymagania dodatkowe |
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) Znajomość KPA | Informacja w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania |
b) znajomość ustawy o drogach publicznych oraz zamówieniach publicznych, o ochronie przyrody | Informacja w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania |
c) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz prawa miejscowego związanego za zakresem wykonywanych zadań | Informacja w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania |
d) bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z typowymi aplikacjami tj.: Word, Excel | Informacja w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania |
e) odpowiedzialność, dokładność skrupulatność, odporność na stres, umiejętność stosowania posiadanej wiedzy | Informacja w liście motywacyjnym lub CV potwierdzające spełnianie wymagania |
f) wykształcenia wyższe: ochrona środowiska, ogrodnictwo, architektura krajobrazu | Kserokopia dyplomu |
g) dodatkowe uprawnienia specjalistyczne (nieobligatoryjne): uprawnienia gospodarza /inspektora nadzoru terenów zieleni | Kserokopia dokumentu |
|
|
|
|
Kierowanie i nadzorowanie pracy działu utrzymania zieleni i czystości w tym :
1. Realizacja zadań związana z oczyszczaniem i utrzymaniem porządku w pasach drogowych (jezdnie, chodniki, parkingi) oraz związanych z interwencyjnym sprzątaniem terenów będących własnością Gminy Opole, bez ustalonego zarządcy.
2. Prowadzenie spraw związanych z akcją zima.
3. Realizacja zadań związanych z korzystaniem przez operatorów i przewoźników z przystanków komunikacyjnych, a w tym budowa, przebudowa i remont wiat przystankowych lub innych budynków służących pasażerom, posadowionych na miejscu przeznaczonym do wsiadania i wysiadania pasażerów lub przylegających do tego miejsca, usytuowanych w pasie drogowym dróg publicznych bez względu na kategorię tych dróg oraz wiat usytuowanych poza pasem drogowym, w granicach administracyjnych miasta Opola oraz dróg wewnętrznych będących własnością Gminy Opole.
4. Realizacja zadań związanych z utrzymaniem terenów zieleni przydrożnej oraz zlokalizowanej na gruntach będących własnością Gminy Opole a przekazanych w tym celu MZD, polegające na:
a) prowadzeniu ewidencji zieleni w pasach drogowych i terenów zieleni urządzonej administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu (inwentaryzacja drzewostanu);
b) kontroli stanów terenów zieleni i ich utrzymanie, z wyłączeniem: fontann, placów zabaw, siłowni, ścieżek zdrowia, oświetlenia;
c) pielęgnacji drzewostanu, prowadzeniu spraw związanych z wycinką drzew i krzewów, bieżącym utrzymaniu żywopłotów
i krzewów, odchwaszczaniu żywopłotów, zakładaniu i przebudowie zniszczonych trawników, koszeniu;
d) uzgadnianie wniosków na czasowe zajęcie terenów zieleni na obszarach będących w utrzymaniu działu EU (w tym na potrzeby organizacji imprez), egzekwowanie ochrony roślinności i warstwy zieleni urodzajnej w trakcie wykonawstwa robót
i renowacji tych terenów;
e) współdziałanie z Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie utrzymania i prawidłowego funkcjonowania zabytkowych terenów zieleni miejskiej na obszarach będących w utrzymaniu działu EU (śródmieście – Stare Miasto Opole).
5. Prowadzenie spraw związanych z likwidacją szkód komunikacyjnych, osobowych i własnych.
6. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych i Planowania Budżetu w zakresie przygotowywania procedur przetargowych dla zamówień dotyczących spraw merytorycznych działu.
7. Nadzór nad zlecanymi robotami i usługami, a w tym dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych.
8. Współpraca z Wydziałem Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola oraz innych jednostek w zakresie merytorycznym działu.
9. Prowadzenie w systemie miesięcznym monitoringu stanu wykorzystania środków finansowych na poszczególne zadania.
10. Przekazywanie niezbędnych danych do sporządzania sprawozdań, wykonywanych przez inne komórki organizacyjne MZD.
11. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonym przez dział.
12. Sporządzanie projektów pism, zarządzeń, dokumentów dotyczących działalności działu oraz ich archiwizowania.
13. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem rozwoju zieleni miejskiej i jej urządzaniem.
14. Inwentaryzacja istniejących terenów zieleni i podział na strefy wraz z przypisaniem poszczególnym strefom odpowiednich standardów utrzymania.
15. Opiniowanie i uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz dokumentacji technicznych pod kątem ochrony zieleni.
16. Współpraca z Biurem Urbanistycznym Urzędu Miasta Opola przy opracowaniu strategii rozwoju terenów zieleni w mieście.
17. Współpraca z instytucjami naukowymi i organizacjami społecznymi na rzecz poprawy stanu zieleni w mieście.
18. Zlecanie dokumentacji oraz zagospodarowanie terenów zieleni miejskiej (wykonywanie nasadzeń) w pasach drogowych oraz innych terenów zieleni urządzonej administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, stanowiących własność Miasta Opola oraz prowadzenie kontroli stanu zieleni na w/w terenach i koordynacja działań w tym zakresie (przygotowywanie umów, zlecanie prac, nadzorowanie, dokonywanie odbiorów).
19. Zlecanie dokumentacji oraz wykonywanie nasadzeń sezonowych na terenie miasta, w tym: kwietników, nasadzeń
w misach, wiszących donicach i kaskadach (przygotowywanie umów, zlecanie prac, nadzorowanie, dokonywanie odbiorów).
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze i w terenie (miasto Opole), praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5. W miesiącu sierpniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r. poz.530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (bip.um.opole.pl) oraz w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik w dziale Utrzymania Zieleni i Czystości w terminie do dnia 26 września 2022 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale inwestycji unijnych i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 353 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | MZD w Opolu Nabór na wolne stanowisko urzędnicze Kierownik działu Utrzymania Zieleni i Czystości. |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Monika Syczyńska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Monika Syczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 12.09.2022 13:54:41 |
Data udostępnienia informacji: | 12.09.2022 14:04:22 |
Data archiwizacji: | 30.09.2022 00:00:00 |
Rejestr zmian |