Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale inwestycji unijnych – 1 etat
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie: wyższe techniczne | Kserokopia dyplomu |
f) staż pracy : min. 2 lata, | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
g) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o drogach publicznych , prawo budowlane,
| Informacja w CV |
h) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel, | Informacja w CV |
2.
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy |
b) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z realizacją inwestycji . | Informacja w CV |
c) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem środków zewnętrznych (Unii Europejskiej, Funduszy krajowych). | Informacja w CV |
d) prawo jazdy kat.B | Kserokopia prawa jazdy |
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- współpraca z jednostkami zewnętrznymi m.in. w sferze pozyskiwania środków finansowych na realizację
inwestycji,
- przygotowanie dokumentów, wniosków do budżetu miasta o zabezpieczenie środków na realizację zadań inwestycyjnych,
- przygotowanie i kontrola dokumentacji związanej z projektem,
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, w tym przygotowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, płatności i rozliczeń w zakresie
pozyskanych środków unijnych, prowadzenie zaangażowania wydatków realizowanych i planowanych zadań,
- sporządzanie rozliczeń bieżących i końcowych prowadzonych zadań,
-opisywanie faktur i innych dowodów o równoważnej wartości dowodowej zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie,
- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i funduszy krajowych,
- przygotowywanie sprawozdań, analiz, danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,
-monitorowanie zaplanowanych wskaźników, celów projektu,
- uczestnictwo w realizacji rzeczowo-finansowej zadań między innymi poprzez prowadzenie korespondencji,
- kontrola i rozliczanie umów podwykonawczych,
- sporządzenie projektów pism związanych z realizacją prowadzonych inwestycji,
- prowadzenie i rozliczanie takich zadań.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowej 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiącu styczniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju
213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko w dziale inwestycji unijnych
w terminie do dnia 04 marca 2022r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego
wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale inwestycji unijnych i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 1708 |
Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd Dróg w Opolu |
Nazwa dokumentu: | Stanowisko w dziale inwestycji unijnych |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 17.02.2022 10:28:02 |
Data udostępnienia informacji: | 17.02.2022 11:13:38 |
Data archiwizacji: | 11.08.2022 12:58:54 |
Rejestr zmian |