Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

          1. MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
          2.             W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

               

                              Stanowisko w dziale  inwestycji unijnych – 1 etat

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

 

 

1. 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie:  wyższe techniczne    

Kserokopia  dyplomu

f) staż pracy :   min. 2 lata,

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

g) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o drogach publicznych ,  prawo budowlane,

 

Informacja w CV

h) znajomość obsługi komputera  w tym Word  Excel,

Informacja w CV

 

 

 

 

2. 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku      trwania stosunku  pracy  

b) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z realizacją inwestycji .

Informacja w CV

c) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z rozliczaniem środków zewnętrznych (Unii Europejskiej, Funduszy krajowych).

Informacja w CV

d) prawo jazdy kat.B

Kserokopia prawa jazdy

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- współpraca z jednostkami zewnętrznymi m.in. w sferze pozyskiwania środków finansowych na realizację  

  inwestycji,             

- przygotowanie dokumentów, wniosków do budżetu miasta o zabezpieczenie środków na realizację zadań inwestycyjnych,

- przygotowanie i kontrola dokumentacji związanej z projektem,

- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, w tym przygotowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, płatności i rozliczeń w zakresie 

  pozyskanych środków unijnych, prowadzenie zaangażowania wydatków realizowanych i planowanych zadań,

- sporządzanie rozliczeń bieżących i końcowych prowadzonych zadań,

-opisywanie faktur i innych dowodów o równoważnej wartości dowodowej zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie,

- sporządzanie sprawozdań z realizacji projektów w tym współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i funduszy krajowych,

- przygotowywanie sprawozdań, analiz, danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu,

-monitorowanie zaplanowanych wskaźników, celów projektu,

- uczestnictwo w realizacji rzeczowo-finansowej zadań między innymi poprzez prowadzenie korespondencji,

- kontrola i rozliczanie umów podwykonawczych,

- sporządzenie projektów pism związanych z realizacją prowadzonych inwestycji,

- prowadzenie i rozliczanie takich zadań.

 

4. Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. Firmowej 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole,  bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.    

5.W miesiącu styczniu 2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .

 

6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)         dokumenty wymienione powyżej

b)         życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o   pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

  e)         dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju

213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko  w dziale  inwestycji unijnych 

 w terminie do dnia 04 marca 2022r   (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego

wpływu do MZD .            

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

      Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale inwestycji unijnych i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.                                                                                 

                                                                                

                                                                                      Dyrektor MZD

                                                                                    Teresa Sobel-Wiej

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 1708
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Nazwa dokumentu: Stanowisko w dziale inwestycji unijnych
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 17.02.2022 10:28:02
Data udostępnienia informacji: 17.02.2022 11:13:38
Data archiwizacji: 11.08.2022 12:58:54
Rejestr zmian