Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

          1. MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
          2.          W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

               

                 Stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr– 1 etat

.................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1. 

 

Wymagania niezbędne

 

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo polskie

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia

Oświadczenie

e) wykształcenie :  średnie lub wyższe 

 świadectwo ukończenia szkoły średniej lub kserokopia dyplomu

f) staż pracy – min 2 lata pracy

Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy

g) )  znajomość obsługi komputera  w tym    Word, Excel

 

Informacja w CV

h) prawo jazdy kat B

Kserokopia prawa jazdy

 

 

 

 

 

 

 

2. 

 

Wymagania dodatkowe

 

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku trwania stosunku  pracy  

 

b) znajomość ustawy o samorządzie gminnym , o pracownikach samorządowych o ochronie danych osobowych .

 

Informacja w CV

 

 

3.       Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.Dysponowanie samochodami służbowymi MZD i czuwanie nad ich prawidłową

eksploatacją oraz prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem czasu pracy i kosztów pojazdów służbowych.

2.Wystawianie i rozliczanie kart drogowych.

3.Tankowanie samochodów służbowych MZD oraz rozliczanie paliwa w kartach drogowych .

4.Terminowe przeglądy, rejestracje i konserwacje samochodów służbowych.

5.Obsługa wyjazdów służbowych.

6.Ekspediowanie i odbieranie korespondencji z Urzędu Miasta Opola.

7.Pomoc w wysyłce korespondencji MZD.

8.Zastępstwo pracownika obsługującego sekretariat MZD w trakcie jego nieobecności .

9.Oznaczanie składników majątkowych i prowadzenie ewidencji w tym zakresie ( księgi inwentarzowe).

10..Zagospodarowanie lub likwidowanie przedmiotów wycofanych z użytkowania.

11. Kontrolowanie i nadzorowanie właściwego użytkowania przez pracowników powierzonego im sprzętu, wyposażenia oraz

środków trwałych.

12.Prowadzenie archiwum zakładowego.

 

 

4.       Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. Firmowej 1 , drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole,  bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.    

5   .W miesiącu lutym  2022r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)         dokumenty wymienione powyżej

b)         życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

 e)          dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

 

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu

 w pokoju 213 z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko  w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr  w terminie do dnia  15.03.2022r

(nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .            

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale administracyjno-gospodarczym i kadr i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru   ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.

                                                                                       Dyrektor

                                                                                 Teresa Sobel-Wiej

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 474
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Nazwa dokumentu: Stanowisko w dziale administracyjno- gospodarczym i kadr
Skrócony opis: Stanowisko w dziale administracyjno gospodarczym i kadr
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 04.03.2022 13:20:40
Data udostępnienia informacji: 04.03.2022 13:23:44
Data archiwizacji: 11.08.2022 13:01:12
Rejestr zmian