Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

                                                    MIEJSKI  ZARZĄD DRÓG W OPOLU

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

               

                                Stanowisko   w dziale dokumentacji – 1 etat .................................................................................................................................

(nazwa stanowiska pracy)

1. 

 

Wymagania niezbędne

 

Wymagane dokumenty

a) obywatelstwo

Oświadczenie

b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych,

Oświadczenie

c) brak skazania za przestępstwo  umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

Oświadczenie

d) nieposzlakowana opinia,

Oświadczenie

e) wykształcenie : średnie techniczne (budowlane, geodezyjne, drogowe) lub wyższe techniczne,

Kserokopia   świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu

2. 

 

Wymagania dodatkowe

 

Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania

a) staż pracy w JST lub jednostkach     budżetowych, 

 Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu  w przypadku     trwania stosunku  pracy  

 

b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych, KPA,

Zapis w liście motywacyjnym  lub informacja w CV

c) komunikatywność , dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista,

Zapis w liście motywacyjnym  lub informacja w CV

d) umiejętność czytania rysunków  technicznych oraz znajomość topografii miasta Opola,

Zapis w liście motywacyjnym  lub informacja w CV

e) prawo jazdy kat B .

 Kserokopia prawa jazdy

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

   a)    Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją projektowo-kosztorysową budowy, przebudowy i      

              remontów   dróg na terenie miasta Opola,

   b)    Ocena zakresu prac koniecznych do ujęcia w dokumentacji projektowej poprzez:

-                Wizje lokalne w terenie,

-                Analizę dostępnej dokumentacji,

-                Analizę dostępnych materiałów z oszacowaniem kosztów i przyjęcie trybu wyboru Wykonawcy zgodnie

                  z  obowiązującym Zarządzeniem Dyrektora MZD dot. procedur przetargowych.

           c)    Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej   zgodnie   z obowiązującym Zarządzeniem   

                  Dyrektora  MZD oraz prowadzenie tematu po podpisaniu umowy.

          d)    Opracowywanie planów finansowych rocznych i wieloletnich,  inwestycji  i remontów  zadań do budżetu   

                miasta   Opola w zakresie opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla:  budowy, przebudowy

                i   remontów dróg.

         e)   Przygotowywanie danych do wniosków o zabezpieczenie finansowe na realizację zadań (wprowadzenie      

               w  ciągu roku kalendarzowego korekt do budżetu miasta Opola).

         f)   Udzielanie odpowiedzi na pytania związane z   infrastrukturą drogową w zakresie wykonanych, 

              realizowanych lub planowych opracowań dokumentacji  projektowej.

4.  Warunki pracy na stanowisku :

Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole,  bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.    

5.   W miesiącu marcu  2022r  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .

 

 

6.  Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:

a)         dokumenty wymienione powyżej

b)         życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w  złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb   realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu,  zgodnie z  art. 6 ust. 1, pkt.a    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia  27 kwietnia 2016 r.  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam  własnoręcznym  podpisem.

  c)         list motywacyjny,

  d)        kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale

               administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,

  e)         dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).

Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko w dziale dokumentacji   w terminie do dnia 25 kwietnia 2022r  (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .  Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.

        Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia   27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale dokumentacji i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.

 

         Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru  ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.

 

                                                                                        Dyrektor MZD    

                                                                                       Teresa Sobel-Wiej                                                                                                                                                                            

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarData
LpNazwaOpisTypRozmiarData
Informacje
Ilość odwiedzin: 439
Podmiot udostępniający: Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Nazwa dokumentu: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w dziale dokumentacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Jolanta Sowada
Osoba, która odpowiada za treść: Jolanta Sowada
Data wytworzenia informacji: 07.04.2022 11:58:59
Data udostępnienia informacji: 07.04.2022 12:04:02
Data archiwizacji: 11.08.2022 13:02:59
Rejestr zmian