Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale dokumentacji – 1 etat .................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
1.
Wymagania niezbędne |
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia, | Oświadczenie |
e) wykształcenie : średnie techniczne (budowlane, geodezyjne, drogowe) lub wyższe techniczne, | Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu |
2.
Wymagania dodatkowe |
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych, | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwania stosunku pracy
|
b) znajomość ustaw : prawo budowlane, ustawa o drogach publicznych, ustawa o zamówieniach publicznych, KPA, | Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV |
c) komunikatywność , dyspozycyjność, dobre umiejętności organizacyjne, wysoka kultura osobista, | Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV |
d) umiejętność czytania rysunków technicznych oraz znajomość topografii miasta Opola, | Zapis w liście motywacyjnym lub informacja w CV |
e) prawo jazdy kat B . | Kserokopia prawa jazdy |
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Prowadzenie spraw związanych z dokumentacją projektowo-kosztorysową budowy, przebudowy i
remontów dróg na terenie miasta Opola,
b) Ocena zakresu prac koniecznych do ujęcia w dokumentacji projektowej poprzez:
- Wizje lokalne w terenie,
- Analizę dostępnej dokumentacji,
- Analizę dostępnych materiałów z oszacowaniem kosztów i przyjęcie trybu wyboru Wykonawcy zgodnie
z obowiązującym Zarządzeniem Dyrektora MZD dot. procedur przetargowych.
c) Przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem
Dyrektora MZD oraz prowadzenie tematu po podpisaniu umowy.
d) Opracowywanie planów finansowych rocznych i wieloletnich, inwestycji i remontów zadań do budżetu
miasta Opola w zakresie opracowania dokumentacji projektowo- kosztorysowej dla: budowy, przebudowy
i remontów dróg.
e) Przygotowywanie danych do wniosków o zabezpieczenie finansowe na realizację zadań (wprowadzenie
w ciągu roku kalendarzowego korekt do budżetu miasta Opola).
f) Udzielanie odpowiedzi na pytania związane z infrastrukturą drogową w zakresie wykonanych,
realizowanych lub planowych opracowań dokumentacji projektowej.
4. Warunki pracy na stanowisku :
Praca w budynku przy ul. Firmowa 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca w godz. 7.00 – 15.00, praca w zespole, bezpośredni kontakt z klientami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5. W miesiącu marcu 2022r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,01% .
6. Dokumenty aplikacyjne winny zawierać:
a) dokumenty wymienione powyżej
b) życiorys, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej, opatrzony klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019r. poz.1282 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
c) list motywacyjny,
d) kwestionariusz osobowy – według wzoru dostępnego na stronie internetowej (www.bip.um.opole.pl) oraz w dziale
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu ,
e) dokument potwierdzający niepełnosprawność ( w przypadku osób niepełnosprawnych).
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu w pokoju 213 z dopiskiem: Dotyczy naboru na Stanowisko w dziale dokumentacji w terminie do dnia 25 kwietnia 2022r (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD . Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale dokumentacji i zawarcia umowy o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor MZD
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 439 |
Podmiot udostępniający: | Miejski Zarząd Dróg w Opolu |
Nazwa dokumentu: | Nabór na wolne stanowisko urzędnicze w dziale dokumentacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Jolanta Sowada |
Osoba, która odpowiada za treść: | Jolanta Sowada |
Data wytworzenia informacji: | 07.04.2022 11:58:59 |
Data udostępnienia informacji: | 07.04.2022 12:04:02 |
Data archiwizacji: | 11.08.2022 13:02:59 |
Rejestr zmian |