Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 27.02.2025
AB.6740.56.2025.KG
OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art.49 oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2024.572) oraz zgodnie z art.11d ust.5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2024.311 t.j. z dnia 2024.03.05),
zawiadamiam
że na wniosek z dnia 29.01.2025 r. Prezydenta Miasta Opola, reprezentowanego przez panią Teresę Sobel-Wiej Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 5/24 z dnia 07.10.2024 r. Prezydenta Miasta Opola [znak UAB.6740.286.2024.KG] o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na: Rozbudowie drogi gminnej ulicy Łąkowej nr 103768 O w Opolu.
Inwestycja będzie realizowana na następujących nieruchomościach, oznaczonych w ewidencji gruntów jako działki nr:
a) w liniach rozgraniczających teren inwestycji stanowiących pas drogowy drogi gminnej ulicy Łąkowej (droga nr 103768 O):
Lp. Numer działki Nr działki po podziale Obręb Gmina
przeznaczonej na pas drogi gminnej położonej poza pasem drogi gminnej
(oznaczenie: w nawiasie nr działek przed przenumerowaniem działek na obrębie Opole)
b) poza liniami rozgraniczającymi teren pasa drogowego, ale stanowiących teren niezbędny dla realizacji obiektów budowlanych:
(oznaczenie: w nawiasie nr działek przed przenumerowaniem działek na obrębie Opole)
Zakres wnioskowanej zmiany dotyczy punktu IV decyzji nr 5/24 (strona nr 7) dot. stwierdzenia nabycia z mocy prawa na rzecz Gminy Opole nieruchomości oznaczonej numerem działki nr 2952/1 (dawniej dz. nr 59/7 a.m. 41) obręb Opole o powierzchni 0,0019 ha KW OP1O/00111571/9 stanowiącej własność Skarbu Państwa, w użytkowaniu wieczystym TAURON Dystrybucja Spółka Akcyjna 31-035 Kraków ul. Podgórska 25A
poprzez uzupełnienie rozstrzygnięcia o zapis wynikający z art. 12 ust. 4d Specustawy drogowej
„pas drogowy nieruchomości gruntowej 2952/1 obręb Opole o powierzchni 0,0019 ha KW OP1O/00111571/9 stanowiącej własność Skarbu Państwa oddanej w użytkowanie wieczyste, użytkowanie to wygasa z dniem, w którym decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej stanie się ostateczna”.
Strony mogą zapoznać się z zamierzeniami wnioskodawcy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w Wydziale Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opole - pok. nr 303, pl. Wolności 7/8 w Opolu.
Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 30 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa obwieszczenia: | OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA o wszczęciu postępowania w sprawie zmiany decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej |
Osoba, która wytworzyła informację: | Karolina Grabowska |
Osoba, która odpowiada za treść: | Karolina Grabowska |
Data wytworzenia informacji: | 27.02.2025 14:07:44 |
Data udostępnienia informacji: | 27.02.2025 14:27:46 |
Data ostatniej aktualizacji: | 13.03.2025 23:00:10 |
Rejestr zmian |