Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OŚR.6131.413.2022.BŻD                                                          Opole, dnia 20.10.2022r.  

  OBWIESZCZENIE

PREZYDENTA MIASTA OPOLA

 

Na podstawie art. 10 § 1 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 2000) – zwanej dalej ustawą Kpa, w związku z art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 916 ze zm.)

 zawiadamiam

że postępowanie w sprawie udzielenia zezwolenia na usunięcie drzewa gat. robinia akacjowa o obw. pnia 140 cm, rosnącego na działce nr 64, a.m. 49, obręb Opole, położonej przy ul. Armii Krajowej 1 ABC w Opolu, wszczętym na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej „Jedynka” w Opolu, z siedzibą w Opolu przy ul. Armii Krajowej 1ABC w dniu 01.08.2022r., nie może zostać zakończone w terminie przewidzianym w art. 35 Kpa., z uwagi na konieczność zapoznania się stron z zebranym materiałem dowodowym.

Mając powyższe na uwadze, zachodzi potrzeba określenia nowego terminu rozpatrzenia przedmiotowej sprawy, który tut. Organ wyznacza do dnia 31 października 2022r., zgodnie z art. 36 § 1 Kpa, który stanowi, że o każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie organ administracji publicznej jest obowiązany zawiadomić stronę, podając przyczyny zwłoki wskazując nowy termin załatwienia sprawy oraz pouczając o prawie do wniesienia ponaglenia. Uprzejmie informuję, że zgodnie z art. 37 § 1 Kpa, stronie służy prawo do w  niesienia ponaglenia, jeżeli:

1) nie załatwiono sprawy w terminie określonym w art. 35 lub przepisach szczególnych ani w terminie wskazanym zgodnie z art. 36 § 1 (bezczynność);

2) postępowanie jest prowadzone dłużej niż jest to niezbędne do załatwienia sprawy (przewlekłość).

Niniejsze obwieszczenie zostaje publicznie ogłoszone w dniu 20.10.2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,  Pl. Wolności 7-8.

Zawiadomienie stron postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 04.11.2022r. 

z up. Prezydenta Miasta
Alicja Puchowska
Kierownik Referatu Ochrony Zasobów

Naturalnych i Edukacji Ekologicznej

W Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 184
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: OŚR. 6131.413.2022 OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA
Osoba, która wytworzyła informację: Barbara Żarczyńska Dybka
Osoba, która udostępnia informację: Barbara Żarczyńska Dybka
Data wytworzenia informacji: 20.10.2022 11:22:29
Data udostępnienia informacji: 20.10.2022 11:27:09
Data ostatniej aktualizacji: 20.10.2022 11:22:29
Rejestr zmian