Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OŚR.6131.172.2022.AP                                                                          Opole, dnia 19. kwietnia 2022 r.  

OBWIESZCZENIE 

PREZYDENTA  MIASTA OPOLA

Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735, ze zm.) – zwanej dalej kpa, w związku z art. 83a ust. 7 i art. 86 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098, ze zm.)

zawiadamiam

o możliwości zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym, w ramach prowadzonego postępowania administracyjnego (wszczętego z urzędu w dniu 16.03.2022r.) w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 7 drzew gatunków: dąb czerwony (2 szt.), klon pospolity (2 szt.), grab pospolity (3 szt.) przy ul. S. Grota Roweckiego 13 w Opolu (działka nr 141, k.m. 23, obręb Gosławice), zgodnie z decyzją nr OŚR.6131.376.2018.AP z dnia 26.10.2018r. Prezydenta Miasta Opola.

            Podczas oględzin przeprowadzonych w dniu 11.04.2022r. przez Komisję ds. zieleni miejskiej stwierdzono, że 7 drzew gatunków: dąb czerwony (2 szt.), klon pospolity (2 szt.), grab pospolity (3 szt.), stanowiących nasadzenia zastępcze, zachowały żywotność (po 3 latach od upływu terminu wskazanego w zezwoleniu).

Na zasadzie określonej w art. 10 § 1 kpa, przed wydaniem decyzji, strony postępowania mogą zapoznać się z całym materiałem dowodowym zgromadzonym w przedmiotowej sprawie i w ciągu 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia mogą wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłaszanych żądań. Dokumenty znajdują się do wglądu w siedzibie Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7/8, pok. 320 w godz. pracy Urzędu, tj. poniedziałek, wtorek, środa 07.30-15.30, czwartek 07.30- 17.00 oraz w piątek 7.30-14.00.

W przypadku niewniesienia nowych uwag i dowodów w wyznaczonym terminie, tut. Organ umorzy postępowanie w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych, z uwagi na zachowanie, w wymaganym terminie, żywotności posadzonych drzew.

Z uwagi na zagrożenie zakażeniem koronawirusem i wprowadzone w związku z tym ograniczenia kontaktów osobistych w trosce o zdrowie klientów i pracowników Urzędu Miasta Opola, w celu zapoznania się z zebranym materiałem dowodowym prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub za pośrednictwem platformy EPUAP, PEUP. Wykaz kontaktów dostępny jest na stronie internetowej Miasta Opola www.opole.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej. Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub w formie elektronicznej na adres e-mail: osr@um.opole.pl.

W powyższej sprawie liczba stron przekracza 20, zatem zgodnie z art. 83a ust. 7 ustawy o ochronie przyrody oraz art. 49 kpa – zawiadomienie zostaje podane do publicznej wiadomości w dniu 20. kwietnia 2022r. poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.bip.um.opole oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Opola,  Pl. Wolności 7-8.

 

Zgodnie z art. 49 kpa, doręczenie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia niniejszego obwieszczenia, czyli z dniem 05.05.2022r.                                                               

z up. Prezydenta Miasta
Sebastian Smoliński
Zastępca Naczelnika

Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa

 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 218
Podmiot udostępniający: Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Nazwa: Obwieszczenie Prezydenta Miasta Opola o możliwości zapoznaniasię z zebranym materiałem dowodowym w postępowaniu w sprawie ponownego nałożenia obowiązku wykonania nasadzeń zastępczych przy ul. Roweckiego 13
Osoba, która wytworzyła informację: Alicja Puchowska
Osoba, która udostępnia informację: Alicja Puchowska
Data wytworzenia informacji: 20.04.2022 08:08:35
Data udostępnienia informacji: 20.04.2022 08:14:12
Data ostatniej aktualizacji: 20.04.2022 08:08:35
Rejestr zmian