Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Opole, dnia 20.06.2022

UAB.6730.431.2021.JK


OBWIESZCZENIE

Prezydent Miasta Opola, działając na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeksu Postępowania Administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2016r. poz. 23 z późn. zm.), zawiadamia, że w dniu 20.06.2022 wydane zostało postanowienie nr UAB.6730.431.2021.JK podejmujące postępowanie administracyjne dotyczące ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego: budowa zespołu budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie bliźniaczej, budowa budynku wielorodzinnego z usługami w parterze, budowa dróg wewnętrznych na terenie części dz. nr 664/13 i 664/14, k.m. 12, obręb Gosławice, a także budowa sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowej i sieci energetycznej wraz ze stacją transformatorową na terenie dz. nr 664/13, 664/14, 944, 945, 978, 981, 982, 979, 659/3, k.m. 12, obręb Gosławice, ul. Wiedeńska w Opolu.

W związku z powyższym informuję o możliwości zapoznania się z treścią postanowienia w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opola - pl. Wolności 7/8, pok. 310.
Z uprawnień tych mogą - w godzinach pracy urzędu - skorzystać strony postępowania w terminie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości niniejszego obwieszczenia.

 


z up. Prezydenta Miasta
Z-ca Naczelnika Wydziału Urbanistyki
Architektury i Budownictwa
Anna Bednorz

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 235
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie o postanowieniu Prezydenta Miasta Opola Nr UAB.6730.431.2021.JK podejmujące postępowanie administracyjne
Osoba, która wytworzyła informację: Jacek Kozak
Osoba, która udostępnia informację: Jacek Kozak
Data wytworzenia informacji: 20.06.2022 14:10:49
Data udostępnienia informacji: 20.06.2022 14:17:43
Data ostatniej aktualizacji: 20.06.2022 14:10:49
Rejestr zmian