Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

OBWIESZCZENIE PREZYDENTA MIASTA OPOLA
o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej

Na podstawie art.49 oraz art.61 § 4 Kodeksu postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2023.775) oraz zgodnie z art.11d ust.5 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U.2023.162 t.j. z dnia 2023.01.20),

zawiadamiam
że na wniosek z dnia 04.08.2023r. Prezydenta Miasta Opola reprezentowanego przez Panią Sobel-Wiej Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na przebudowie fragmentu ulicy 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej.
Zgodnie z wnioskiem inwestycja będzie realizowana na następujących nieruchomościach, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki :

- w liniach rozgraniczających teren inwestycji stanowiących pas drogowy drogi gminnej (nr 103630 O), ulicy 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej w Opolu
Uwaga : W nawiasie podano numer ewidencyjny działki, który powstanie po podziale.
- na terenie dz.nr 231/2, 98/6k.m.28, 45/53 k.m.31 (45/66) obręb Półwieś
- poza liniami rozgraniczającymi teren pasa drogowego, ale stanowiących teren niezbędny dla realizacji obiektów budowlanych:

- na terenie dz. nr 231/1, 98/35 k.m.28 obręb Półwieś

Strony mogą zapoznać się z zamierzeniami wnioskodawcy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz zgłosić ewentualne uwagi i wnioski w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Opola - pl. Wolności 7/8, pok.309.
Zgodnie z art. 49 kpa zawiadomienie poprzez obwieszczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 74
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa: Obwieszczenie UAB.6740.350.2023.BeP o wszczęciu postepowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie fragmnetu ulicy 10 Sudeckiej Dywizji Zmechanizowanej.
Osoba, która wytworzyła informację: Urszula Wichłacz
Osoba, która udostępnia informację: Urszula Wichłacz
Data wytworzenia informacji: 18.10.2023 08:50:08
Data udostępnienia informacji: 18.10.2023 10:20:29
Data ostatniej aktualizacji: 18.10.2023 08:50:08
Rejestr zmian