Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów – 1 etat
.................................................................................................................................
(nazwa stanowiska pracy)
Wymagania niezbędne
|
Wymagane dokumenty |
a) obywatelstwo polskie | Oświadczenie |
b) pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych | Oświadczenie |
c) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne | Oświadczenie |
d) nieposzlakowana opinia | Oświadczenie |
e) wykształcenie : średnie lub wyższe | Kserokopia świadectwa lub dyplomu |
f) znajomość obsługi komputera w tym Word Excel, | Informacja w CV |
g) Staż pracy – min 2 lata | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie |
Wymagania dodatkowe
|
Wymagane dokumenty albo zapisy w liście motywacyjnym lub w CV potwierdzające spełnianie wymagania |
a) staż pracy w JST lub jednostkach budżetowych | Kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenie |
b) doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem inwestycji drogowych lub mostowych | Informacja w CV |
c) znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, samorządzie gminnym, drogach publicznych i prawa budowlanego | Informacja w CV |
d) Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane bez ograniczeń wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. | Kserokopia uprawnień |
g) prawo jazdy kat B | Kserokopia uprawnień |
- przygotowanie dokumentów, wniosków do budżetu miasta o zabezpieczenie środków na realizację zadań inwestycyjnych;
- przygotowanie i kontrola dokumentacji projektowej;
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej, w tym przygotowanie harmonogramów rzeczowo-finansowych płatności
i rozliczeń;
- sporządzanie rozliczeń bieżących i końcowych prowadzonych zadań;
- opisywanie faktur i innych dowodów o równoważnej wartości dowodowej;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji zadań inwestycyjnych;
- uczestnictwo w realizacji rzeczowo – finansowej zadań między innymi poprzez prowadzenie korespondencji;
- kontrola i rozliczanie umów podwykonawczych;
- sporządzenie projektów pism związanych z realizacją prowadzonych inwestycji.
Praca w budynku przy ul. Pileckiego 1, drugie piętro. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek wyposażony w windę przystosowaną do wózków inwalidzkich. Praca w terenie ( miasto Opole). Stanowisko pracy związane z pracą przy komputerze, praca
w godz. 7.00 – 15.00, ( możliwa zmiana godzin pracy na pn., wt., śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.00 pt. 7.30.14.00) praca w zespole, bezpośredni kontakt z petentami, codzienny kontakt telefoniczny, praca wymagająca dobrej ostrości wzroku.
5.W miesiącu kwietniu 2023 roku. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł 0,02% .
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w złożonej przeze mnie ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji w Miejskim Zarządzie Dróg w Opolu, zgodnie z art. 6 ust. 1, pkt.a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.
z 2022 r. poz. 530 ), co poświadczam własnoręcznym podpisem.
administracyjno-gospodarczym i kadr Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu,
Kompletne aplikacje należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu:
- do dnia 19.05.2023 r. ul. Firmowa 1, pokój 213,
- od dnia 22.05.2023 r. do dnia 26.05.2023 r. ul. Pileckiego 1, pokój 234,
z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów w terminie do dnia 26 maja 2023 r. (nie mniej niż 10 dni od dnia opublikowania w BIP), decyduje data faktycznego wpływu do MZD .
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.um.opole.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu.
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., informuję, że administratorem danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest Miejski Zarząd Dróg w Opolu z siedzibą przy ul. Firmowej 1. Celem przetwarzania tych danych jest przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego, wyłaniającego kandydata na stanowisko w dziale realizacji inwestycji i nadzoru budów i zawarcia umowy
o pracę. Zakres danych regulują odrębne przepisy.
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych osób, które złożyły swoje oferty do tego naboru ulegną komisyjnemu zniszczeniu, po upływie 3 miesięcy licząc od dnia następnego po zakończeniu naboru.
Dyrektor
Teresa Sobel-Wiej
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 126 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | MZD - Stanowisko w dziale inwestycji i nadzoru budów -1 etat. |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Monika Syczyńska |
Osoba, która udostępnia informację: | Monika Syczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 11.05.2023 11:42:49 |
Data udostępnienia informacji: | 11.05.2023 11:57:51 |
Data ostatniej aktualizacji: | 11.05.2023 12:06:49 |
Rejestr zmian |