Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Termin zbioru ofert i składania potwierdzeń z Generatora ofert mija dnia 3 kwietnia 2025 roku o godz. 15:30.
Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem Generatora na stronie: www.opole.engo.org.pl – pod nazwą właściwego konkursu.
Potwierdzenie złożenia oferty wydrukowane z Generatora oraz podpisane przez osoby upoważnione (zgodnie z KRS) należy złożyć w urnie na parterze w siedzibie Centrum Dialogu Obywatelskiego w Opolu przy ul. Damrota 1, w: poniedziałek – środa w godzinach od 7.30 do 15.30, w czwartek w godz. od 7.30 do 17.00, w piątek w godz. od 7.30 do 14.00 lub przesłać na adres: Urząd Miasta Opola, Rynek 1A, 45-015 Opole, bądź za pośrednictwem Platformy e-Usług Publicznych Urzędu Miasta Opola.
W przypadku trudności z wprowadzeniem ofert za pośrednictwem Generatora, prosimy o kontakt z pracownikiem CDO w godzinach pracy urzędu.
Szczegóły konkursu w załączniku.
Biuro ds. Dostępności oferuje konsultacje projektów w obszarze dostępności w ramach:
• Wieloletniego programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na lata 2025-2027,
• Programu współpracy Miasta Opola z organizacjami pozarządowymi i innymi uprawnionymi podmiotami na rok 2025,
Co zrobić, aby skonsultować „dostępność" zadania?
1. Przygotuj koncepcję.
2. Wyślij e-maila na adres: bd@um.opole.pl (opisz swój pomysł i podaj swoje dane kontaktowe).
3. Biuro ds. Dostępności skontaktuje się z Tobą.
Konsultacje będą odbywać się w dni:
czwartki w godz. 15:00 - 16:30,
piątki w godz. 10:00 - 12:00.
WYNIKI KONKURSU
Prezydent Miasta Opola uprzejmie informuje, że został rozstrzygnięty otwarty konkurs ofert na wsparcie w 2025 roku realizacji przez organizacje pozarządowe i inne uprawnione podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie zadań publicznych z zakresu działalności na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn.
L.p. | Nazwa oferenta | Tytuł projektu | Wnioskowana dotacja (w zł) | Propozycja komisji (w zł) | Średnia ocena / 57 |
1. | Fundacja Labolatorium Zmiany | Ogień i popiół. O wypaleniu i budowaniu odporności | 40.000,00 | 15.000,00 | 41.75 |
2. | Fundacja KLIK dla Edukacji | Siła równości. KLIK dla kobiet w edukacji | 33.660,00 | 17.000,00 | 45.75 |
3. | Stowarzyszenie Haja | Kobieta w harmonii - dobrosta, rozwój, równość | 12.780,00 | 8.000,00 | 45.75 |
Oferta, która nie uzyskała pozytywnej oceny formalnej i nie kwalifikują się do realizacji.
L.p. | Nazwa oferenta | Tytuł projektu | Wnioskowana dotacja (zł) |
1. | Fundacja Instytut Białowieski | Centrum Zrównoważonego Rozwoju "Okrągły stół dla Puszczy Białowieskiej" | 40.000,00 |
Oferenci mogą w terminie 30 dni od daty ogłoszenia wyników żądać wglądu do swoich akt konkursowych.
Pracownik odpowiedzialny za konkurs: Patryk Śróda, tel. 77 44 61 567, mail: Patryk.Sroda@um.opole.pl
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 58 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Konkurs ofert na wsparcie w 2025 roku realizacji zadań publicznych z zakresu działalności na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn |
Skrócony opis: | Prezydent Miasta Opola ogłasza otwarty konkurs ofert na wsparcie w 2025 roku realizacji zadań publicznych z zakresu działalności na rzecz równych praw kobiet i mężczyzn. |
Osoba, która wytworzyła informację: | Patryk Śróda |
Osoba, która udostępnia informację: | Patryk Śróda |
Data wytworzenia informacji: | 12.03.2025 10:05:47 |
Data udostępnienia informacji: | 13.03.2025 12:16:51 |
Data ostatniej aktualizacji: | 15.04.2025 12:17:44 |
Rejestr zmian |