Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na  wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Opola

DS. POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH

Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Spraw Obywatelskich

Wymiar etatu: pełny etat

Ogłoszenie o naborze: w załączniku

Termin składania ofert: do dnia 19 września 2022 r.

Miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek 1A, 45-015 Opole lub przesłać pocztą  na wskazany  adres

Etap rekrutacji: w trakcie naboru

Klauzula informacyjna - https://bip.um.opole.pl/umo,25_28

 

 

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 856
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. postępowań administracyjnych
Skrócony opis: Stanowisko ds. postępowań administracyjnych
Osoba, która wytworzyła informację: Grzegorz Śliwiński
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 07.09.2022 09:24:25
Data udostępnienia informacji: 07.09.2022 09:48:29
Data ostatniej aktualizacji: 07.09.2022 10:20:08
Rejestr zmian