Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Sposoby doręczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Miasta Opola
Urząd Miasta Opola, zgodnie z ustawą o doręczeniach elektronicznych z dnia 18 listopada 2020 r. uruchomił możliwość doręczania korespondencji z wykorzystaniem usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego.
Adres do e-Doręczeń to: AE:PL-94183-72501-VCTWH-31
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 15 MB.
Urząd Miasta Opola, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011r. w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U.2018.180) uruchomił elektroniczne skrzynki podawcze na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) oraz na Platformie e-Usług Publicznych (PeUP).
Elektroniczne Skrzynki Podawcze (ESP) umożliwiają komunikację elektroniczną pomiędzy obywatelem a Urzędem Miasta Opola.
Korzystanie z Elektronicznych Skrzynek Podawczych wymaga posiadania bezpłatnego konta użytkownika.
Poniżej adresy skrzynek podawczych:
Identyfikator URI konta Urzędu Miasta Opola na platformie ePUAP to:
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/cv1wi4e15q
Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta Opola na platformie ePUAP to:
/cv1wi4e15q/skrytka
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 5 MB.
Identyfikator URI konta Urzędu Miasta Opola na platformie PeUP to:
https://peup.um.opole.pl
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 10 MB.
Dokument elektroniczny podpisany bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu można także wysłać na adres poczty elektronicznej:urzad@um.opole.pl
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 20 MB.
Pisma skierowane na adres poczty elektronicznej traktuje się jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym potwierdzenia wniesienia podania. Wysyłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać przekazując dokument korzystając z Elektronicznych Skrzynek Podawczych.
Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, podania wniesione na adres poczty elektronicznej organu administracji publicznej pozostawia się bez rozpoznania.
Dokument elektroniczny można dostarczyć również osobiście w godzinach pracy Urzędu do Kancelarii ogólnej ul. Rynek 1A – Hol główny.
Maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami nie może przekroczyć 600 MB.</[>
Rodzaj informatycznych nośników danych, na których może zostać doręczony dokument elektroniczny:
Dokumenty elektroniczne doręczane osobiście są przyjmowane wraz z nośnikiem, na którym zostały zapisane.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Opola:
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 3663 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Sposoby doręczania dokumentów elektronicznych |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Natalia Buczyńska |
Osoba, która udostępnia informację: | Natalia Buczyńska |
Data wytworzenia informacji: | 20.05.2022 12:16:08 |
Data udostępnienia informacji: | 20.05.2022 12:31:07 |
Data ostatniej aktualizacji: | 14.12.2023 12:16:02 |
Rejestr zmian |