Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Na podstawie art. 14 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (zwanej dalej ustawą) do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w ust. 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ww. ustawy.

Plan działania, o którym mowa w ust. 2 pkt 2 ustawy, obejmuje w szczególności analizę stanu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot, o którym mowa w ust. 1 ustawy, oraz planowane działania w zakresie poprawy realizacji zadań w zakresie dostępności przez ten podmiot.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 43
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Urzędzie Miasta Opola na lata 2025 – 2028
Skrócony opis:
Osoba, która wytworzyła informację: Emilia Księżopolska Biel
Osoba, która udostępnia informację: Emilia Księżopolska Biel
Data wytworzenia informacji: 27.12.2024 09:07:33
Data udostępnienia informacji: 27.12.2024 09:13:12
Data ostatniej aktualizacji: 27.12.2024 09:13:15
Rejestr zmian