Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Prezydent Miasta Opola
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miasta Opola

stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych

Nazwa komórki organizacyjnej: Wydział Spraw Obywatelskich

Wymiar etatu: ½ etatu

Ogłoszenie o naborze: w załączniku

Termin składania ofert: do dnia 17 kwietnia 2023 r.

Miejsce składania ofert: Dokumenty aplikacyjne można składać w zamkniętej kopercie  w Kancelarii Ogólnej (Biurze Podawczym) Urzędu Miasta Opola, Rynek 1A, 45-015 Opole lub przesłać pocztą  na wskazany  adres z dopiskiem: nabór na stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych.

Etap rekrutacji: zakończony, wynik w załączeniu

Klauzula informacyjna - https://bip.um.opole.pl/umo,25_28

 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 1879
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: nabór na stanowisko ds.ewidencji ludności dowodów osobistych w wydziale spraw obywatelskich
Skrócony opis: stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych w Wydziale Spraw Obywatelksich
Osoba, która wytworzyła informację: Izabela Chorzewska
Osoba, która udostępnia informację: Małgorzata Tarkowska
Data wytworzenia informacji: 05.04.2023 10:31:56
Data udostępnienia informacji: 05.04.2023 10:38:08
Data ostatniej aktualizacji: 26.04.2023 08:46:17
Rejestr zmian