Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr GL.ZUZ.3.4210.196.2022.TM Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 09.09.2022 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 21.06.2022 r. osoby prywatnej, w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną obejmującą odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych pochodzących z odwodnienia dachów budynkow mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Azalii nr 10, 12, 14 w Chmielowicach do cieku Ryjec w km 1+419.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 16
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4210.196.2022.TM W SPRAWIE USTALENIA KOLEJNEGO OKRESU OBOWIĄZYWANIA POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO
Skrócony opis: Na wniosek osoby fizycznej
Osoba, która wytworzyła informację: Agnieszka Górska
Osoba, która udostępnia informację: Agnieszka Górska
Data wytworzenia informacji: 16.09.2022 08:43:59
Data udostępnienia informacji: 16.09.2022 09:08:04
Data ostatniej aktualizacji: 16.09.2022 09:02:54
Rejestr zmian