Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Informacja nr GL.ZUZ.3.4210.196.2022.TM Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 09.09.2022 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 21.06.2022 r. osoby prywatnej, w sprawie ustalenia kolejnego okresu obowiązywania pozwolenia wodnoprawnego na usługę wodną obejmującą odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych pochodzących z odwodnienia dachów budynkow mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Azalii nr 10, 12, 14 w Chmielowicach do cieku Ryjec w km 1+419.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 757 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4210.196.2022.TM W SPRAWIE USTALENIA KOLEJNEGO OKRESU OBOWIĄZYWANIA POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO |
Skrócony opis: | Na wniosek osoby fizycznej |
Osoba, która wytworzyła informację: | Agnieszka Górska |
Osoba, która udostępnia informację: | Agnieszka Górska |
Data wytworzenia informacji: | 16.09.2022 08:43:59 |
Data udostępnienia informacji: | 16.09.2022 09:08:04 |
Data ostatniej aktualizacji: | 16.09.2022 09:02:54 |
Rejestr zmian |