Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr CO.ZUZ.4211.18.2025.PK Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 20.08.2025 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek zakładu Animex Foods Sp. z o.o., reprezentowanego przez pełnomocnika, w sprawie udzielenia przejęcia praw i obowiązków wynikających z pozwolenia wodnoprawnego udzielonego przez Prezydenta Miasta Opola decyzją znak OŚR.6341.113.2017.MK z dnia 29.12.2017 r. na rzecz zakładu ANIMEX Foods Sp. z o.o. Sp.K. z/s w Morlinach Oddział w Opolu, ul. Drobiarska 4, 45-410 Opole.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 9
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR CO.ZUZ.4211.18.2025.PK W SPRAWIE PRZEJĘCIA PRAW I OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO
Skrócony opis: Na wniosek zakładu Animex Foods Sp. z o.o.
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Heins
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Heins
Data wytworzenia informacji: 26.08.2025 08:07:35
Data udostępnienia informacji: 26.08.2025 08:36:55
Data ostatniej aktualizacji: 26.08.2025 08:36:05
Rejestr zmian