Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr CO.ZUZ.4210.164.2025.JS Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 19.05.2025 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek Pana Karola Wójcik, reprezentowanego przez Pana Michała Nowaka, w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na wykonanie urządzenia wodnego, tj. wylotu kanalizacji deszczowej oraz na usługę wodną obejmującą odprowadznie wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej, pochodzących z odwodnienia terenu projektowanego zakładu, w tym budynku serwisu autobusów z budynkiem biurowo-socjalnym i magazynem oraz dróg i placów utwardzonych, przy ul. Działkowej w Opolu, za pomocą projektowanego wylotu do rowu.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 24
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR CO.ZUZ.4210.164.2025.JS W SPRAWIE UDZIELENIA POZWOLEŃ WODNOPRAWNYCH
Skrócony opis: Na wniosek Pana Karola Wójcik
Osoba, która wytworzyła informację: Joanna Heins
Osoba, która udostępnia informację: Joanna Heins
Data wytworzenia informacji: 21.05.2025 08:15:11
Data udostępnienia informacji: 21.05.2025 15:44:02
Data ostatniej aktualizacji: 21.05.2025 09:07:42
Rejestr zmian