Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Informacja nr CO.ZUZ.4210.10.2025.JS Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 30.01.2025 r. o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek z dnia 31.12.2025 r. złożony przez Prezydenta Miasta Opola, reprezezentowanego przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu, za pośrednictwem pełnomocnika Pana Grzegorza Durczyńskiego, w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia pozwolenia wodnoprawnego udzielonego w pkt I.5 Decyzji Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu znak GL.ZUZ.3.4210.145m.2020.BS z dnia 18.09.2020 r. oraz w sprawie udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na:
- wykonanie urządzenia wodengo, tj. wylotu kanalizacji deszczowej do Kanału Półwieś;
- przebudowę urządzenia wodnego, tj. rowu melioracyjnego R-A poprzez wykonanie rozlewiska;
- usługę wodną obejmującą odprowadzenie wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej, pochodzące z odwodnienia jezdni, drogi dla pieszych, ciągów pieszo-rowerowych, zjazdów skrzyżowań przy ul. Barona w Opolu, za pomocą istniejącego wylotu do rowu melioracyjnego R-A oraz za pomocą projektowanego wylotu do Kanału Półwieś.
Inwestycja zostanie zrealizowana w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz.311).
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 47 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR CO.ZUZ.4210.10.2025.JS W SPRAWIE STWIERDZENIA WYGAŚNIĘCIA ORAZ UDZIELENIA POZWOLEŃ WODNOPRAWNYCH |
Skrócony opis: | Na wniosek Prezydenta Miasta Opola |
Osoba, która wytworzyła informację: | Joanna Heins |
Osoba, która udostępnia informację: | Joanna Heins |
Data wytworzenia informacji: | 03.02.2025 08:00:33 |
Data udostępnienia informacji: | 03.02.2025 09:59:14 |
Data ostatniej aktualizacji: | 03.02.2025 09:58:53 |
Rejestr zmian |