Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja nr GL.ZUZ.3.4210.342.2023.RG Dyrektora Zarządu Zlewni w Opolu Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 24.11.2023 r., o wszczęciu postępowania administracyjnego na wniosek zakładu CTPark Opole Sp. z o.o., w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na likwidację rowu (bez nazwy) na dz. ewid. nr 5/37, 6/19, 6/18, 6/17, a.m. 62, obr. 0061 Półwieś.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 60
Podmiot udostępniający: Urząd Miasta Opola
Nazwa dokumentu: INFORMACJA O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA NR GL.ZUZ.3.4210.342.2023.RG W SPRAWIE UDZIELENIA POZWOLENIA WODNOPRAWNEGO
Skrócony opis: Na wniosek zakładu CTPark Opole Sp. z o.o.
Osoba, która wytworzyła informację: Daria Matyszok
Osoba, która udostępnia informację: Daria Matyszok
Data wytworzenia informacji: 28.11.2023 10:05:47
Data udostępnienia informacji: 28.11.2023 10:13:02
Data ostatniej aktualizacji: 28.11.2023 10:12:56
Rejestr zmian