Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Opole, dnia 05 września 2025r.
OŚR.6220.26.2025.MKU
PREZYDENT MIASTA OPOLA
działając zgodnie z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024r. poz. 1112 ze zm.), zwanej dalej ustawą ooś,
podaje do publicznej wiadomości
informację,
że w dniu 5 września 2025r., po uzyskaniu wymaganych prawem opinii organów współuczestniczących w postępowaniu, została wydana decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu działalności zbierania odpadów makulatury (kod odpadu 150101) w pomieszczeniu magazynowym, zlokalizowanym w Opolu przy ul. Chabrów 50a, na terenie działki ewidencyjnej nr 1351, obręb Zakrzów.
Lokalizacja przedmiotowego przedsięwzięcia objęta jest granicami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu górniczego „Odra II” w Opolu (uchwała Rady Miasta Opola nr VIII/108/99 z dnia 22 kwietnia 1999r.) i zgodna jest z jego zapisami. Przedmiotowe przedsięwzięcie realizowane będzie na terenie oznaczonym na rysunku ww. planu symbolem PBSU, z przeznaczeniem na tereny baz, składów, magazynów, produkcji, usług z towarzyszącą zielenią.
Przedmiotowe postępowanie administracyjne prowadzone było na wniosek Pana Mieczysława Syldorfa, prowadzącego działalność gospodarczą pn. Skup Makulatury i Niszczenie Dokumentów Mieczysław Syldorf z siedzibą w Opolu przy ul. Grunwaldzkiej 3a.
Prezydent Miasta Opola jest organem właściwym miejscowo i rzeczowo do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedmiotowego przedsięwzięcia, a organami współuczestniczącymi w postępowaniu, opiniującymi i określającymi zakres ewentualnego raportu są:
Ponadto informuję, że z treścią ww. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz z dokumentacją sprawy (w tym z opiniami ww. organów) można zapoznać się w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Opola, Plac Wolności 7-8, pok. 320, tel. 77 45 11 876, e-mail: osr@um.opole.pl.
Z up. Prezydenta Miasta
Małgorzata Widuto
Z-ca Naczelnika Wydziału
Ochrony Środowiska i Rolnictwa
Treść decyzji udostępniono
w Biuletynie Informacji Publicznej
w dniu 5 września 2025r.
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 14 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miasta Opola |
Nazwa dokumentu: | Podanie do publicznej wiadomości informacji o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na prowadzeniu działalności zbierania odpadów opakowań tektury i kartonu (kod odpadów 15 01 01) w pomieszczeniu magazynowym przy ul. Chabrów 50a, na terenie działki ewidencyjnej 1351, obręb Zakrzów |
Skrócony opis: | |
Osoba, która wytworzyła informację: | Magdalena Kucab |
Osoba, która udostępnia informację: | Magdalena Kucab |
Data wytworzenia informacji: | 05.09.2025 09:57:13 |
Data udostępnienia informacji: | 05.09.2025 10:18:44 |
Data ostatniej aktualizacji: | 05.09.2025 10:19:19 |
Rejestr zmian |